آفتاب
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد:

کشف ۱۰۲ تن انواع مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

کشف ۱۰۲ تن انواع مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

زاهدان - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۱۰۲ تن انواع مواد مخدر و انهدام ۹۳ باند مواد مخدر در این استان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین رحیمی شب گذشته در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان که در استانداری سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار داشت: با تلاش ماموران نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان از ابتدای سال تاکنون ۱۰۲ تن انواع مواد مخدر از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است.

وی افزود: در همین راستا در این مدت ۹۳ باند قاچاق مواد مخدر در سطح استان سیستان و بلوچستان منهدم شده است که تعداد ۵۹۰ خودرو از قاچاقچیان توقیف و ۴۴ باب منزل هم در این مدت پلمپ شده است.

وی بااشاره به اینکه میزان کشفیات مواد مخدر در این بازه زمانی در سال گذشته ۸۰ تن بوده است، افزود: میزان کشفیات مواد مخدر انتظامی استان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۴۰ درصد افزایش داشته است.

 فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون مرزبانی استان ۴۵ تن و اداره‌کل اطلاعات نیز ۱۸ تن انواع مواد مخدر در سطح استان کشف و ضبط کرده‌اند.

وی افزود: همچنین در این مدت ۴۰۲۵ قاچاقچی توسط ماموران نیروی انتظامی دستگیر شده اند که پس از طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده اند.

وی گفت: همچنین در این مدت طی درگیری های مسلحانه با قاچاقچیان ۹ نفر از آنها به هلاکت رسیدند و یک نفر از پرسنل خدوم نیروی انتظامی نیز در این درگیری‌های مسلحانه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

کد N1605505

وبگردی