آفتاب
معاون دانشگاه آزاد اسلامی کشور:

تشییع باشکوه پیکر آیت الله رفسنجانی نشانگر قدرشناسی ملت ایران است

تشییع باشکوه پیکر آیت الله رفسنجانی نشانگر قدرشناسی ملت ایران است

اراک- معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت: تشییع باشکوه پیکر آیت الله رفسنجانی نشانگر قدرشناسی ملت ایران است چراکه وی در راه پیروزی انقلاب اسلامی سختی های زیادی را متحمل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم واشقانی فراهانی عصر یکشنبه در مراسم هفتمین روز درگذشت آیت الله رفسنجانی در اراک، اظهار داشت: توجه به دانایی و کسب علم از صفات بارز آیت الله هاشمی رفسنجانی بود و تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی از بزرگترین دستاوردهای نظام است که نهال آن توسط آیت الله هاشمی کاشته شد و به بار نشست.

وی افزود: آیت الله هاشمی نه تنها از دیدگاه مردم قهرمان شناخته شده بلکه در نگاه جهانی نیز سیاستمداری بزرگ و کم نظیر ارزیابی شده است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی کشور بیان کرد: آیت الله رفسنجانی برای ایران اسلامی یک قهرمان ملی است و تشییع و خاکسپاری وی که با حضور گسترده مردم برگزار شد نشان داد افرادی که برای عظمت و شکوه میهن اسلامی گام بردارند برای ملت مومن و انقلابی ایران ارزشمند هستند.

واشقانی فراهانی خاطرنشان ساخت: آیت الله هاشمی رفسنجانی قبل و بعد از انقلاب اسلامی همواره نقش موثری در امور داشت، تمام تلاش خود را بر رشد و پیشرفت نظام اسلامی گذاشت و در این مسیر رشادت های فراوانی انجام داد.

وی تصریح کرد: آیت الله هاشمی یکی از حاذق ترین سیاستمداران عصر حاضر و فردی بسیار دقیق و هوشیار بود که در مبارزه با استبداد و تشکیل جمهوری اسلامی ایران نقش مهمی ایفا کرد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی کشور اظهار داشت: وی در این مسیر شکنجه ها و سختی های فراوانی را تحمل کرد و دوران سختی را پشت سر گذاشت، اما همواره با آرمان های انقلاب و امام راحل همراه بود.

واشقانی فراهانی افزود: امروز ما دانشگاهیان وظیفه سنگینی برعهده داریم و اگر بر پیمان خود برای حفظ نظام پایبند هستیم باید تمام تلاش خود را برای یافتن آخرین دستاوردهای علمی به منظور رشد کشور به کار بگیریم.

کد N1605249

وبگردی