آفتاب

حامد همایون سفیر مبارزه با سرطان شد

حامد همایون سفیر مبارزه با سرطان شد

در نشست رسانه ای برنامه های حامد همایون خواننده پاپ اعلام شد که وی از این پس سفیر مبارزه با سرطان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری انتشار اولین آلبوم و اجرای صحنه ای حامد همایون در حالی ظهر امروز یکشنبه ۲۶ دی ماه برگزار شد که این خواننده ضمن ارائه توضیحاتی از روند فعالیت های خود طی ماه های اخیر به عنوان سفیر مبارزه با سرطان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی معرفی شد.

صبا کامکار مدیر روابط عمومی موسسه خیریه محک در ابتدای این نشست خبری که روز یکشنبه ۲۶ دی ماه در تالار ایوان شمس تهران برگزار شد ضمن ارائه توضیحاتی درباره فعالیت های این موسسه خیریه بیان کرد: خوشبختانه موسسه خیریه محک هم اکنون در جایگاهی قرار دارد که نام آورترین هنرمندان ایران جایگاه هنری شان را تقدیم به هم نوع کرده اند و این موضوع جای تقدیر فراوانی دارد. ما به همین جهت از حامد همایون به عنوان یک خواننده پرطرفدار که طی ماه های گذشته داوطلبانه در بازار خیریه محک حضور داشته و عواید اولین کنسرت خود را به این موسسه تقدیم می کند، تشکر می کنیم.

محسن رجب پور مدیرعامل موسسه ترانه شرقی و تهیه کننده آثار حامد همایون نیز در این نشست رسانه ای گفت: بسیار خوشحالیم که اولین خروجی پروژه استعدادیابی موسیقی ایران با حامد همایون آغاز شده است. من امروز در اینجا حضور دارم تا اعلام رسمی فعالیت های حامد همایون را خدمت شما اهالی رسانه اطلاع رسانی کنم؛ همانطور که می دانید او در ایام برگزاری جشنواره موسیقی فجر به اجرای برنامه می پردازد.

علی قنبری مطلق رئیس اداره سرطان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این نشست بیان کرد: من می دانم که سرطان برای بسیاری از مردم پیام آور ناامیدی است ولی باید بگویم که در دنیای امروز نیمی از سرطان ها حتی در زمان کودکی قابل درمان و پیشگیری است و اتفاقا این فرآیند درمانی نیز در کشور ما وجود دارد اما لازم است بسیار بیشتر از اینها کار کنیم و شاید در این زمینه احتیاج به فرهنگ سازی و آگاهی بیشتری داریم که در این راه هنرمندان عزیزی چون حامد همایون می توانند کمک دهنده بسیار خوبی باشند.

شهرام رفیعی فر مدیر دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم در این نشست رسانه ای توضیح داد: بسیار خوشحالیم که حامد همایون به عنوان یک خواننده پرطرفدار قرار است به عنوان پیام آور سلامت به مردم برای درمان و پیشگیری از سرطان همراه ما باشد چرا که او علاوه بر کمک های خیریه ای که می تواند به لحاظ معنوی در این زمینه داشته باشد می تواند به عنوان سفیر مبارزه با سرطان پیام های پیشگیرانه زیادی را به مخاطبان ما ارائه دهد.

محسن رجب پور تهیه کننده آثار حامد همایون نیز در ادامه این نشست خبری توضیح داد: بیش از ۲۵ سال است که در حوزه تهیه و تولید آثار موسیقایی مشغول به کار هستم و اگر قرار بود اتفاقی در حوزه های اقتصادی و مسائل دیگر برای من بیفتد تا پیش از این جریان اتفاق افتاده بود. به هر حال من در این مدت متوجه شدم که چند سالی است مخاطب دچار موسیقی های تکرار شده به همین منظور ما به این فکر افتادیم تا با راه اندازی پروژه استعدادهای موسیقی، هنرمندان مستعد این عرصه را کشف و پشتیبانی های لازم را از آنها انجام دهیم. در همین راستا چندی پیش سامان امامی نوازنده گروه آریان، حامد همایون را به عنوان یکی از این استعدادها به من معرفی کرد و من با این هدف که او دارای پتانسیل های عالی است تلاش کردم تا از یک راه درست، وی را به جامعه مخاطبان معرفی کنم.

وی افزود: حامد همایون در نیمه دوم سال گذشته به ما معرفی شد و ما تلاش کردیم با برنامه ریزی روی موضوع مهمی چون تزریق نشاط به جامعه، فضای موسیقایی آثار او را به جلو هدایت کنیم. امروزه در اغلب آثار موسیقایی غم زیاد شده و این از همان ابتدا که برای معرفی حامد همایون برنامه داشتیم مدنظرمان بود تا این خواننده برای ترویج فرمول نشاط تلاش کند.

رجب پور ادامه داد: البته آنچه ما برای معرفی رسمی حامد همایون برنامه ریزی کرده بودیم برای ابتدای سال ۹۶ بود اما سرعت محبوبیت حامد میان مخاطبان و همچنین لطف مردم از ابتدای نیمه دوم سال جاری که باعث شد او به استانداردهای ما نزدیک شود ماجرا را طوری پیش برد که تصمیم گرفتیم فرمت معرفی را تغییر داده و آن را به هفته های اخیر انتقال دهیم. به هر صورت خوشحالیم که در این زمینه به نتایج خوبی رسیدیم و این موضوع که کمتر از چهار ساعت بلیت چهار نوبت جشنواره به فروش رسیده نشان دهنده این نکته بوده که برنامه ما به درستی انجام گرفته است.

ادامه دارد...

کد N1604878

وبگردی