آفتاب

سه روز تا جلسه سرنوشت ساز پرسپولیس در دادگاه عالی ورزش

سه روز تا جلسه سرنوشت ساز پرسپولیس در دادگاه عالی ورزش

جلسه سرنوشت ساز باشگاه پرسپولیس در دادگاه عالی ورزش (CAS) سه روز دیگر برگزار می شود تا وضعیت پرونده چهار مربی پرتغالی پیشین این باشگاه مشخص شود.

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه پرسپولیس بعد از محکومیت به پرداخت مطالبات «ژوزه مانوئل» سرمربی پیشین پرتغالی خود به همراه سه دستیارش از سوی فیفا، این پرونده را به دادگاه عالی ورزش (CAS) کشاند. این دادگاه سه روز دیگر (۲۹ دی ماه) برگزار خواهد شد. پرسپولیسی ها با طرح این شکایت در دادگاه کاس تلاش کردند تا آخرین امید خود را برای رهایی از پرداخت مطالبات سنگین به این مربیان زنده نگه دارند.

در صورتی که مستندات باشگاه پرسپولیس در دادگاه کاس قانع کننده نباشد، این باشگاه با احتساب جریمه های دیرکرد باید مبلغی در حدود ۹ میلیارد تومان به این مربیان پرتغالی پرداخت کند. در غیر اینصورت سرخپوشان با کسر امتیاز مواجه خواهند شد.

«فیلیپ ژوزه»، «لوییس پدرو مونته رو» و «اسکار فریه را» دستیاران ژوزه هستند که در روز ۲۹ دی ماه به صورت جداگانه جلسه رسیدگی به شکایتشان در دادگاه کاس برگزار می شود.

در روز برگزاری جلسه باشگاه پرسپولیس در سوئیس، باشگاه الزمالک مصر هم به خاطر شکایت از «الکسیس انوم» بازیکن کامرونی در دادگاه کاس درگیر است.

کد N1604653

وبگردی