آفتاب

اهالی معترض دوومیدانی با معاون وزیر ورزش دیدار کردند

اهالی معترض دوومیدانی با معاون وزیر ورزش دیدار کردند

اهالی معترض دوومیدانی که با انتشار بیانیه‌ای از وضعیت این رشته انتقاد کرده بودند، با دعوت نصرالله سجادی با وی در محل وزارت ورزش دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، نصرالله سجادی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش در رابطه با این دیدار گفت: طی روزهای گذشته نقدهایی از سوی قهرمانان رشته دو و میدانی در رسانه ها نسبت به عملکرد فدراسیون این رشته مطرح شده بود و برای همین از آنها دعوت کردم به وزارت ورزش  و جوانان بیایند تا موارد مد نظرشان را بررسی کنیم.

معاون قهرمانی درباره درخواست های قهرمانان ورزشی دو و میدانی و نحوه نظارت وزارتخانه گفت: وزارت ورزش  و جوانان و معاونت قهرمانی، خانه قهرمانان و پیشکسوتان ورزش  است و همیشه برای شنیدن مسائل و نقدهای آنان فرصت هست. امروز هم در جلسه ای که یک ساعت و نیم ادامه داشت شنونده انتقادات و پیشنهادهای آنها بودم و بزودی در جلسه ای با حضور آقای کیهانی رئیس فدراسیون دو و میدانی، موارد مطرح شده با حضور این قهرمانان به بحث و بررسی گذاشته می شود.

معاون وزیر ورزش  و جوانان تصریح کرد: تلاش می کنیم وحدت ، همدلی و همراهی در خانواده دو و میدانی حفظ شود و رویه ما در معاونت قهرمانی و وزارت ورزش  و جوانان حمایت از مدیران و قهرمانان برای حفظ صیانت خانواده بزرگ ورزش  است.

کد N1604095

وبگردی