آفتاب

امیر پورکیان «ساعت 19» را در تایلند می‌سازد

امیر پورکیان «ساعت 19» را در تایلند می‌سازد

کارگردان فیلم «ناکوک» و تهیه‌کننده فیلم «خنده‌های آتوسا» فیلم سینمایی «ساعت 19» را در تایلند مقابل دوربین خواهد برد.

 به گزارش ایلنا، امیر پورکیان؛ تهیه‌کننده «دریا و ماهی پرنده» در ارتباط با ساخت «ساعت 19» در کشور تایلند گفت: طرحی داشتم به نام «ساعت 19» که آن را به Anya Pipattanachotpokin مدیر کمپانی تایلندی ارائه داده‌ام که او از ساخت آن استقبال کرد و پس از آن یک سفر به بانکوک داشتم و با نمایندگان کمپانی چند مذاکره داشتم که نتیجه بر اتمام فیلمنامه و ادامه همکاری شد و پس از «ناکوک» دومین کارگردانی خود را تجربه خواهد کرد.

پورکیان با اشاره به اینکه تهیه‌کننده فیلم سینمایی پرآوازه «مکانیک 2» با بازی جیسون استاتهام تهیه‌کننده «ساعت 19» را برعهده دارد، اضافه کرد: در حال حاضر مشغول نگارش قسمت نهایی این سناریو و انتخاب عوامل ایرانی هستم. تمام جریان روایی این اثر در کشور تایلند سپری خواهد شد و دو پرسوناژ اصلی ایرانی و تایلندی قصه را به سمت جلو هدایت خواهند کرد.

امیر پورکیان پیش از این تهیه‌کنندگی فیلم‌های «گاهی» (١٣٩٤)، «خنده‌های آتوسا» (١٣٩٣) و «دریا و ماهی پرنده» (١٣٩٣) را در کارنامه خود دارد، فیلم «زار» به کارگردانی نیما فراهی که در ژانر وحشت ساخته شده را نیز به سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر ارائه کرده است.

فیلم «ناکوک» هم که یک درام اجتماعی و نخستین اثر امیر پورکیان در مقام کارگردان است که با قصه‌ای متفاوت نوع خاصی از مشکلات خانوادگی را مدنظر قرار داده است.

در خلاصه داستان «ناکوک» آمده است:"همیشه وقتی فکر میکنی، همه چیز درست پیش می‌رود از همونجایی که مطمئن‌تری ضربه می‌خوری."

شقایق فراهانی، سعید شریف، سام حسامی و مهسا علافر بازیگران «ناکوک» هستند.

کد N1603708

وبگردی