آفتاب
داوود توحیدپرست در گفتگو با مهر:

«مریم، خانم آقای نادر»جوانان را به ازدواج تشویق می‌کند/ فیلمی طنز

«مریم، خانم آقای نادر»جوانان را به ازدواج تشویق می‌کند/ فیلمی طنز

داوود توحیدپرست کارگردان سینما با بیان اینکه فیلم «مریم، خانم آقای نادر» جوانان را به ازدواج تشویق می کند از جزییات ساخت این اثر گفت.

داوود توحیدپرست کارگران سینما در گفتگو با خبرنگار مهر درباره زمان ساخت فیلم سینمایی «مریم، خانم آقای نادر» گفت: در حال حاضر مشغول جذب سرمایه و صحبت با سرمایه گذاران برای ساخت این اثر هستیم. البته پیش تولید مختصر آن را هم آغاز کرده ایم ولی پیش تولید جدی تر این اثر بعد از جذب سرمایه به طور کامل آغاز می شود.

وی با اشاره به زمان تولید «مریم، خانم آقای نادر» اظهار کرد: با توجه به اینکه فیلمنامه این اثر بستگی چندانی به شرایط آب و هوایی ندارد هر زمان که سرمایه جذب شود می توانیم تولید آن را آغاز کنیم، اما اگر شرایط مهیا شود فیلمبرداری «مریم، خانم آقای نادر» را اسفندماه آغاز می کنیم.

این کارگردان بیان کرد: با توجه به اینکه علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی سیاست خوبی مثل همکاری با افراد برای ساخت فیلمشان اتخاذ کرده است امیدوارم در مسیر جذب سرمایه به «مریم، خانم آقای نادر» هم کمک شود. به طور کلی سیاست پرداخت وام یک سیاست عادلانه است و باعث می شود افراد بسیاری در سینما مشغول به کار شوند.

توحیدپرست اظهار کرد: این فیلم درباره تشویق جوانان به ازدواج است و به صورت طنز داستان یک جوان ۲۶ ساله از فرنگ برگشته ای را روایت می کند که می خواهد با یک دختر ۱۶ ساله ازدواج کند اما این دختر به خاطر شرایط سنی و مسایل مختلف با ازدواج مخالفت می کند و ... .

وی بیان کرد: ما با ساخت این اثر در واقع می خواهیم بگوییم زندگی یک سفر است که در طول این سفر افراد می توانند با یکدیگر به تفاهم برسند، درباره علت ساخت چنین اثری هم باید بگویم که در حال حاضر شرایطی در جامعه ما به وجود آمده است که جوانان از ازدواج گریزان هستند و به نحوی از آن می ترسند ولی ما با فیلم «مریم، خانم آقای نادر» می‌گوییم که ازدواج نعمت است.

این کارگردان در پایان عنوان کرد: بخش اعظمی از فیلمبرداری این اثر در تهران و چند سکانس کوچک از آن در کیش ضبط می شود و قصد داریم فیلمبرداری آن را در ۴۵ جلسه به پایان برسانیم.

کد N1603680

وبگردی