آفتاب
سه میلیارد بدهی پرداخت شده؛

افزایش اعضای هیأت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری المپیک به پنج نفر

افزایش اعضای هیأت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری المپیک به پنج نفر

طبق مصوبه هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک و به منظور تقویت هیأت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری المپیک، تعداد اعضای آنها از سه نفر به پنج نفر افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، شرکت سرمایه‌گذاری المپیک و گزارش فعالیت‌های این شرکت، یکی از موضوعات مورد بحث در نشست امروز هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک بود. این شرکت که طی دوره فعالیت اعضای فعلی هیأت مدیره خود (علیرضا دبیر، عیسی اسحاقی و زنجان‌پور) موفق به پرداخت بدهی مالیاتی سنوات گذشته شده، به لحاظ اقتصادی فعالیت خوبی داشته و به همین منظور هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک تصمیم گرفت برای تقویت هیأت مدیره این شرکت، تعداد اعضای آنها را به پنج نفر افزایش دهد.

شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک در این رابطه گفت: سهام شرکت سرمایه‌گذاری المپیک صد درصد در اختیار کمیته المپیک است. خوشبختانه مدیریت این شرکت طی سال‌های گذشته به گونه‌ای بود که آن را سودآور کرده است. این شرکت بدهی سنگین مالیاتی که بیش از سه میلیارد تومان و مربوط به سنوات گذشته بود را پرداخت کرده و به مرحله کاملاً سودآوری رسیده است.

وی تأکید کرد: بر همین اساس به منظور تقویت اعضای هیأت مدیره شرکت برای فعالیت بهتر، درآمدزایی و سوددهی بیشتر، هیأت اجرایی کمیته المپیک امروز تصویب کرد که اعضای هیأت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری المپیک از سه به پنج نفر افزایش پیدا کند.

به گفته شهنازی، لزوم اجرای این تصویب، نهایی شدن اصلاح اساسنامه کمیته المپیک و برگزاری مجمع بر اساس این اساسنامه است. در مجمع برگزار شده و از میان گزینه‌های پیشنهادی، دو عضو جدید هیأت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری المپیک انتخاب می‌شوند؛ سپس اعضای این هیأت برای معرفی مدیریت شرکت تصمیم‌گیری خواهند کرد.

کد N1603679

وبگردی