آفتاب

رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی:هرگونه اثبات اتهام پولشویی تهیه‌کننده سریال شهرزاد را رد می کنم

رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی:هرگونه اثبات اتهام پولشویی تهیه‌کننده سریال شهرزاد را رد می کنم

امیر خجسته با رد «اثبات اتهام پولشویی تهیه‌کننده سریال شهرزاد» و با انتقاد از انتشار خبر کذب توسط برخی از رسانه‌ها درخصوص اثبات جرم برای این متهم از زبان خود، گفت: هرگونه اثبات اتهام پولشویی تهیه‌کننده سریال شهرزاد را رد می کنم و به انتشار خبرهای کذب توسط برخی از رسانه‌ها درخصوص اثبات جرم برای سید محمد امامی انتقاد دارم. چون هنوز هیچ جرمی محرز نشده است.

نماینده مردم همدان در گفتگو با آفتاب با بیان اینکه متاسفانه برخی رسانه‌ها درباره موضوع تهیه کننده سریال شهرزاد و صندوق فرهنگیان عوام فریبی می کنند، گفت: برخی از رسانه‌ها مطالب منتشر شده درباره این صندوق را قبل از تایید کمیته تحقیق و تفحص باز نشر می‌دهند و از آنجا که این کار که تشویش اذهان عمومی را در پی دارد، کاملا غیرقانونی است.
رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: تهیه کننده سریال شهرزاد حق قانونی دارد تا از رسانه‌هایی که به دروغ خبر "اثبات جرم وی" را بدون هیچ مستنداتی منتشر کرده‌اند، شکایت کند.
وی افزود: بنده شخصا از طریق قوه قضاییه پیگیر این خبرسازی های دروغ رسانه‌ای هستم، چراکه هنوز جرمی محرز نشده و پرونده پیرامون صندوق ذخیره فرهنگیان و متهمان آن همچنان در قوه‌قضاییه و کمیته تحقیق و تفحص از این صندوق در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است.
کد N1601499

وبگردی