آفتاب

رهبر شیعیان پاکستان ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت

رهبر شیعیان پاکستان ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت

قم- ایرنا- حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی رهبر شیعیان پاکستان در پیامی ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا، در این پیام که نسخه ای از آن عصر دوشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت،سید ساجد علی نقوی از آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان دانشمند، متفکر، محقق و نابغه روزگار یاد کرد.
وی دراین پیام بیان کرده است: رحلت جانسوز رئیس جمهور ایران در دوران سازندگی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و یکی از رجل نهضت اسلامی و همرزم و همگام مقام معظم رهبری و یار دیرین حضرت امام خمینی ره مایه تاسف و تالم شدید گردید.
سید ساجدعلی نقوی در این پیام خاطرنشان کرده است: اینجانب ضمن قدردانی از زحمات ایشان برای انقلاب اسلامی و جهان اسلام، رحلت ایشان را به رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید و بازماندگان ایشان تسلیت گفته و از خداوند متعال رحمت و غفران واسعه الهی را برای ایشان مسالت دارم.
آیت الله هاشمی رفسنجانی یکشنبه شب در سن 82 سالگی بر اثر عارضه قلبی در تهران دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلی پیوست.
رئیس جمهوری اسلامی ایران، رئیس مجلس شورای اسلامی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، رئیس مجلس خبرگان رهبری و غیره از جمله سوابق آیت الله هاشمی رفسنجانی، یار دیرین امام و رهبری در انقلاب اسلامی است.
7401/ 6133/ تنظیم کننده: بهمن اطمینان ** انتشاردهنده: جعفرمسلمی
کد N1600128

وبگردی