آفتاب

فراخوان انتشار مقاله در نشریه بین المللی مبانی ارتعاشات و آکوستیک

فراخوان انتشار مقاله در نشریه بین المللی مبانی ارتعاشات و آکوستیک

تهران- ایرنا- نشریه بین المللی مبانی نظری و کاربردی ارتعاشات و آکوستیک از صاحبنظران این عرصه دعوت کرد یافته های خود را برای چاپ به صورت مقاله علمی پژوهشی در این نشریه ارائه دهند.

به گزارش روز دوشنبه گروه علمی ایرنا از دانشگاه علم و صنعت ایران، دومین شماره از جلد دوم نشریه بین المللی 'مبانی نظری و کاربردی ارتعاشات و آکوستیک (TAVA) ' منتشر شد.
این نشریه بین المللی با عنوان انگلیسی Journal of Theoretical and Applied Vibration and Acoustics '، با مدیر مسوولی و سردبیری دکتر حمید احمدیان استاد دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه علم و صنعت ایران و صاحب امتیازی انجمن آکوستیک و ارتعاشات ایران به صورت دو فصلنامه به چاپ می رسد.
مجوز این نشریه علمی و پژوهشی به شماره 189572/18/3 در تاریخ 15 دی ماه سال 1393 از سوی کمیسیون نشریات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صادر شده است و مقالات چاپ شده آن در مرکز ISC (پایگاه استنادی جهان اسلام) نمایه می شود.
نشریه علمی پژوهشی مبانی نظری و کاربردی علم ارتعاشات و آکوستیک (تاوا) به منظور ارائه تازه ترین نظریه و یافته های کاربردی در حوزه های مختلف علم ارتعاشات و آکوستیک و همچنین به منظور تبادل نظر و نشر آن در سطح جهانی از اندیشمندان، صاحبنظران، دانش پژوهان، استادن و دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی دعوت کرده است تا دانسته ها و یافته های خود را در قالب مقالات علمی پژوهشی به این نشریه ارسال کنند.
مقالات منتشر شده از طریق سایت نشریه به نشانی http://tava.isav.ir قابل مشاهده و دسترسی است.
علمی**1055**1834
دریافت کننده: زینب کارگر ** انتشار: ناهید شفیعی
برای اطلاع از اخبار متنوع علمی و فناوری، با کانال علمی ایرنا در تلگرام همراه شوید:irnaelm@https://telegram.me
کد N1599985

وبگردی