آفتاب
باشگاه مدرسان سواد رسانه ای برگزار می کند؛

سومین رویداد «چگونه کتاب تفکر و سواد رسانه ای را تدریس کنیم؟»

سومین رویداد «چگونه کتاب تفکر و سواد رسانه ای را تدریس کنیم؟»

سومین دوره «چگونه کتاب تفکر و سواد رسانه ای را تدریس کنیم؟» با محوریت ارائه فصول باقیمانده از کتاب و همچنین بحث بومی سازی آموزش سواد رسانه ای برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سومین دوره «چگونه کتاب تفکر و سواد رسانه ای را تدریس کنیم؟» در تاریخ جمعه ۱ بهمن ماه ۱۳۹۵ در قالب دوره ای ۱ روزه، با محوریت ارائه فصول باقیمانده از کتاب و همچنین بحث بومی سازی آموزش سواد رسانه ای و با حضور اساتید ارتباطات و مولفین کتاب تفکر و سواد رسانه ای در محل مدرسه هنر و رسانه آینه برگزار می شود.

در همین راستا پس از ارائه فصلهای ۱ تا ۴ کتاب درسی در ۲ دوره نخستِ رویدادهای «چگونه کتاب تفکر و سواد رسانه ای را تدریس کنیم؟»، در آخرین دوره از این رویدادهای سه گانه، قرار است فصلهای باقیمانده کتاب، یعنی فصول ۵ و ۶ به همراه بحث بسیار مهمِ «بومی سازی آموزش سواد رسانه ای» در رویدادی یک روزه ارائه شوند؛ عناوین و اساتید این رویداد به ترتیب زمان ارائه به شرح زیر می باشد:

۱-سواد رسانه ایِ بومی، ضرورتی برای نظام تعلیم و تربیت کشور: دکتر سیدمحسن بنی هاشمی (عضو هیئت علمی و پایه گذار دانشکده ارتباطات دانشگاه صداوسیما)

۲- رسانه و سبک زندگی؛ شیوه های تدریس فصل ۵ کتاب تفکر و سواد رسانه ای: مهندس سیدمحمدمهدی امیرواقفی (مدرس و عضو شورای تالیف کتاب درسی تفکر و سواد رسانه ای)

۳- رژیم مصرف رسانه ای؛ شیوه های تدریس فصل ۶ کتاب تفکر و سواد رسانه ای: مهندس ایمان نیکخواه آزاد (مدرس و عضو شورای تالیف کتاب درسی تفکر و سواد رسانه ای)

گفتنی است این رویداد توسط مدرسه هنر و رسانه آینه به نشانی تهران، خ انقلاب، بین خیابان ابوریحان و فلسطین، جنب ترنجستان سروش، بن بست سروش، پلاک ۲ برگزار می شود. متقاضیان شرکت در دوره، برای دریافت اطلاعات تکمیلی و ثبت نام می توانند از طریق سایت Ayenehschool.ir و لینک قرار داده شده در انتهای همین صفحه اقدام نمایند. همچنین ظرفیت دوره محدود بوده و آخرین مهلت ثبت نام یکشنبه ۲۵ دی ماه است. قیمت شرکت در دوره نیز ۷۰,۰۰۰ تومان می‌باشد و به حاضرین مدرک حضور در دوره داده می شود.

جدول زمان بندی ارائه ها در ادامه آمده است:

کد N1599982

وبگردی