آفتاب
رئیس اداره ورزش‌های همگانی وزارت بهداشت خبر داد‎:

شرکت ۱۴۰۰ دانشجوی علوم پزشکی در المپیاد ورزش‌های همگانی دختران

شرکت ۱۴۰۰ دانشجوی علوم پزشکی در المپیاد ورزش‌های همگانی دختران

رئیس اداره ورزش‌های همگانی وزارت بهداشت گفت: بیش از هزار و ۴۰۰ دانشجو از ۵۶ دانشگاه در اولین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان دختر شرکت کرده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مفدا، حسین میرزا راه کوشکی در مراسم آغازین نخستین کارگاه آموزشی – توجیهی مسئولان ورزش‌های همگانی و دبیران دانشگاه‌های علوم پزشکی با اعلام این خبر افزود:

وی تسلیت درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به ارائه گزارشی از عملکرد این اداره در سال گذشته پرداخت و مهم‌ترین موارد برنامه عملیاتی ۹۶ در بعد ورزش همگانی را برای حاضران تشریح کرد.

کوشکی هدف از برگزاری این کارگاه‌های آموزشی را ارتقای سطح علمی مسئولان ورزش‌های همگانی دانشگاه‌های علوم پزشکی و همچنین دبیران مناطق دهگانه خواند و گفت: کارگاه‌های آموزشی در رشته‌های ورزشی طناب‌زنی، لیوان‌چینی، روبیک و فریزبی مطابق برنامه اعلام شده برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص برگزاری اولین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان دختر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور گفت: ۵۶ دانشگاه و هزار و ۴۰۰ دانشجوی دختر در این المپیاد که نیمه اول اسفندماه سال جاری در خزرآباد ساری برگزار می‌شود، حضور خواهند داشت.

کد N1599898

وبگردی