آفتاب

لب‌ها هم به لایه‌برداری نیاز دارند

لب‌ها هم به لایه‌برداری نیاز دارند

اگر می‌خواهید که لب‌های بی‌نقص و زیبایی داشته باشید، همیشه از بالم لب و کرم ضدآفتاب استفاده کنید. البته اثرگذاری این کار زمانی خودش را نشان می‌دهد که هر روز و به‌طور منظم انجام شود.

اگر می‌خواهید که لب‌های بی‌نقص و زیبایی داشته باشید، همیشه از بالم لب و کرم ضدآفتاب استفاده کنید. البته اثرگذاری این کار زمانی خودش را نشان می‌دهد که هر روز و به‌طور منظم انجام شود. نرمی و صافی بی‌نظیر لب‌ها ارزشش را دارد که هر روز از بالم لب و کرم ضدآفتاب کمک بگیرید.


یکی از مهم‌ترین کارهایی که جوانی لب‌ها را حفظ می‌کند، لایه‌برداری لب‌ها است. بعضی از افراد، از مسواک برای اسکراب لب‌ها استفاده می‌کنند، اما بهتر است که این کار با استفاده از اسکراب مخصوص صورت انجام شود. حتی می‌توان از ترکیب مقداری قند و عسل، اسکراب مناسبی برای لب‌ها تهیه کرد. لایه‌برداری لب‌ها با استفاده از این ترکیب طبیعی، دو فایده مهم دارد: از بین بردن سلول‌های مُرده روی لب و مرطوب‌سازی لب‌ها.
برای تامین آب مورد نیاز لب‌ها، باید روزانه مقدار زیادی آب بنوشید. اگر احساس کردید که لب‌های‌تان خشک شده‌اند، اصلا به آن‌ها زبان نزنید. این عادت نادرست فقط چرخه مخربی را ایجاد می‌کند که نتیجه‌ای جز تشدید مشکل ندارد.
روغن نارگیل، یکی از بهترین مواد طبیعی برای تامین آب مورد نیاز لب‌ها است. پس می‌توانید هر شب قبل از خواب، از روغن نارگیل استفاده کنید.


منبع:discovergoodnutrition
سلامتیسم
کد N1599455

وبگردی