آفتاب
پیام تسلیت؛

آیت الله هاشمی رفسنجانی از پیشگامان نهضت اسلامی در ایران بودند

آیت الله هاشمی رفسنجانی از پیشگامان نهضت اسلامی در ایران بودند

سنندج- در پیام تسلیت نماینده ولی فقیه دراستان کردستان آمده است: آیت الله هاشمی رفسنجانی از پیشگامان نهضت اسلامی در ایران بودند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه درکردستان با صدور پیامی، ارتحال یار دیرین امام و رهبری حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ اکبر هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است: خبر تاسف بار رجعت یار دیرین امام و رهبری حضرت آیت الله حاج شیخ اکبر هاشمی رفسنجانی موجب تاسف و تالم اینجانب و یاران انقلاب اسلامی شد.

این عالم عالیقدر از پیشگامان نهضت اسلامی و همسنگر دیرینه رهبر انقلاب بودند که مجاهدت های ایشان در دوران انقلاب و سالهای جهاد و سازندگی کشور بر تارک تاریخ ایران اسلامی ماندگار است.

ملت ایران هیچ گاه پشتیبانی ایشان را از ولایت فقیه فراموش نمی کنند و برکات انقلاب اسلامی ثمره جانفشانی یارانی هم چون ایشان است.

اینجانب ضمن تعزیت و تسلیت این ضایعه بزرگ به محضر ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای دام ظله العالی و همه ملت ایران، برای آن مرحوم علو درجات، و برای بازماندگان‌ ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می کنم.

کد N1599426

وبگردی