آفتاب

استاندار تهران: دولت یازدهم توجه ویژه ای به جامعه روستایی و عشایری کشور دارد

استاندار تهران: دولت یازدهم توجه ویژه ای به جامعه روستایی و عشایری کشور دارد

تهران- ایرنا- استاندار تهران با تاکید بر اینکه روستائیان و عشایر با تولیدات موثر خود نقش مهمی در رونق اقتصادی کشوردارند، گفت: جامعه روستایی و عشایر کشور مورد حمایت و توجه ویژه دولت یازدهم قرار دارند.

سیدحسین هاشمی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برگزاری دومین نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای روستائیان و عشایر کشو در تهران و استقبال گسترده مردم از این نمایشگاه، اظهار کرد: از فعالیت های تولیدی عشایر و روستائیان در شهرستان های مختلف استان تهران، به صورت هدفمند و برنامه ریزی شده حمایت می کنیم.
وی تصریح کرد: استان تهران علاوه بر ماهیت صنعتی و مدرن، از جایگاه مناسبی در توسعه مناطق روستایی برخوردار است و درهمین ارتباط دولت یازدهم اقدامات موثری را برای ایجاد فرصت های شغلی پایدار در مناطق روستایی انجام داده است.
استاندار تهران تاکید کرد: هر یک از شهرستانهای استان تهران دارای پتانسیل و توانمندی های ویژه ای هستند که می توان با انتخاب چند روستا به عنوان روستاهای ویژه و شناسایی و تقویت ظرفیت ها و قابلیت های موجود، این روستاها را به عنوان مناطق نمونه روستایی معرفی کنیم.
وی با اشاره به برگزاری دومین نمایشگاه ملی توانمندیها و دستاوردهای روستاها و عشایری خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه تلفیق بافت شهری و روستایی در مجموعه غرفه‌های استان تهران محسوس و منحصر‌‌بفرد است که بیانگر توسعه توانمندی‌های روستاییان این منطقه از کشور است.
به گزارش ایرنا، دومین نمایشگاه ملی دستاوردهای روستائیان و عشایر کشور از 15 دی ماه در مجموعه نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز شده و عصر امروز(شنبه) به کار خود پایان می دهد.
خبرنگار: سید محمد جواد آل داود - انتشاردهنده: محسن فتاحی
تهرام/7243/1539//1625
کد N1597369

وبگردی