آفتاب
فعال سیاسی

برجام ، منادی صلح ایرانی و در هم شکستن تحریم ها بود

برجام ، منادی صلح ایرانی و در هم شکستن تحریم ها بود

اردبیل- ایرنا- دبیر حزب آزادی استان اردبیل گفت: برجام هرچند دریچه دیگری از تعاملات بین المللی ایران و صلح آمیز بودن فعالیت های هسته ای کشورمان را به روی جهانیان گشود اما رفع تحریم ها را می توان نقطه ثقل آن به شمار آورد.

زعفر احدزاده روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: آنطور که رییس جمهوری محترم در مصاحبه اخیر خد با صداو سیما اعلام کردند واقعا برجام راه را برای گشایش دوباره مناسبات اقتصادی و حرکت در مسیر توسعه و پیشرفت کشور هموار کرده ونباید گشایش این مناسبات را نادیده گرفت.
وی تثبیت حقوق مسلم هسته‌ای ایران، بالندگی صنعت هسته‌ای، تثبیت شرایط اقتصادی کشور، بازگشت صنعت نفت به بازار، احیای صنعت هواپیمایی و بهبود روابط سیاسی و بین‌المللی ایران از جمله دستاوردهای برجام عنوان کرد وگفت: نتایج برجام به خوبی نشان می دهد که بخش قابل توجهی از تحریم‌های اقتصادی موجود بویژه تحریم‌های مرتبط با هسته‌ای متوقف ‌شده و اگر این اتفاق رخ نمی داد قطعا شرایطی که بطور ظالمانه بر کشور تحمیل شده بود تداوم می یافت.
دبیر حزب آزادی استان اردبیل شکست ایران هراسی را ازدستاوردهای دیگر برجام دانست وگفت: اجماع جهانی و بین المللی بر علیه کشورمان را هنوز مردم فراموش نکرده اند، قطعنامه های ظالمانه ای که مدام بر علیه کشور صادر می شد و تحریم های گسترده ای که رهاورد پروژه ایران هراسی بود و دستگاه دیپلماسی با برجام همه چیز را به نفع کشور تغییر داد.
احدزاده با اشاره به تخریب عملکرد و دستاوردهای دولت در ماه های نزدیک به انتخابات افزود: این تخریب ها بیشتر با هدف ناکارآمد نشان دادن دولت تدبیر و امید صورت می گیرد اما اهتمام جدی دولت در زمینه های افزایش فرصت های کسب و کار، تولید، کاهش نرخ تورم جدی و ملموس ا ست و این تخریب ها ره به جایی نمی برد.
او اضافه کرد: ستاد تخریب هر روز در صدد ناموفق نشان دادن عملکرد دولت است اما مردم فراموش نکرده اند که دولت تدبیر و امید در چه شرایطی مسئولیت قوه اجرایی را با رای آنها عهده دار شد.
احدزاده بیان کرد:هرچند شرایط فعلی فاصله زیادی با شرایط ایده آل مد نظر مردم دارد ولی همین که شاهد گام های اساسی و مثبت در زمینه های مختلف هستیم ارزشمند بوده و دستاوردهای مهمی محسوب می شود.
خبرنگار:یعقوب شاددل ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
7110/6016
کد N1597351

وبگردی