آفتاب
گزارش تمرین استقلال؛

از اعتراض روزبه چشمی به سرمربی تا غیبت خسرو حیدری

از اعتراض روزبه چشمی به سرمربی تا غیبت خسرو حیدری

تمرین امروز استقلال در حالی برگزار شد که خسرو حیدری در آن حضور نداشت و امین حاج محمدی به خاطر مصدومیت، محل تمرین را ترک کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین بعد از ظهر امروز تیم فوتبال استقلال در زمین شماره دو مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد. با توجه به اینکه آبی پوشان دیروز یک بازی درون تیمی را با یکدیگر برگزار کرده بودند، امروز تمرینشان سبکتر بود. همانند چند روز گذشته استیو جونز مربی بدنساز استقلال تنها نظاره گر گرم کردن بازیکنان بود و علی چینی وظایف مربی بدنساز را انجام می داد.

بازیکنان پس از گرم کردن به بازی آقاوسط و تنیس فوتبال پرداخته و تنها در بخش پایانی، برای دقایقی به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.

تمرین آبی پوشان پس از ۷۰ دقیقه به پایان رسید و این تیم فردا در کمپ زنده یاد حجازی تمریناتش را ادامه خواهد داد.

پیش از آغاز تمرین، روزبه چشمی با علیرضا منصوریان تنیس فوتبال بازی کرد که کُری خوانی ها و تصمیمات منصوریان در این تمرین اعتراض چشمی را در پی داشت.

امین حاج محمدی که گفته می شد از جمع آبی پوشان جدا خواهد شد، امروز حدود ۲۰ دقیقه تمرین کرد و به خاطر درد از ناحیه زانو و با اجازه کادر فنی تمرین را ادامه نداد و زمین شماره دو را ترک کرد.

قبل از شروع تمرین دکتر امین نوروزی دقایقی با علیرضا منصوریان در خصوص وضعیت بازیکنان مصدوم صحبت کرد. خسرو حیدری از جمله غایبان تمرین امروز بود.

کاوه رضایی در اواسط تمرین به یکباره تمرین را رها کرده و دقایقی به طور اختصاصی با بهتاش فریبا و نصرالله عبداللهی گفتگو کرد. همچنین محسن کریمی همانند روزهای گذشته زیر نظر کادر پزشکی تمرینات اختصاصی انجام داد.

تیم فوتبال استقلال تهران روز پنجشنبه ۲۳ دی ماه از هفته شانزدهم لیگ برتر در ورزشگاه تختی میهمان نفت تهران خواهد بود.

کد N1595982

وبگردی