آفتاب

حزب ندا مصوبه‌ای مبنی بر کاندیداتوری صادق خرازی ندارد/ برگزاری کنگره تا اوایل اسفند ماه

حزب ندا مصوبه‌ای مبنی بر کاندیداتوری صادق خرازی ندارد/ برگزاری کنگره تا اوایل اسفند ماه

رئیس کمیته اطلاع رسانی حزب ندای ایرانیان گفت: در شورای مرکزی حزب ندا تصمیمی مبنی بر کاندیداتوری صادق خرازی گرفته نشده است.

پژمان گرامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در مورد مطرح شدن کاندیداتوری صادق خرازی، گفت: هنوز در حزب ندا تصمیم‌گیری در این خصوص نشده و مباحث انتخاباتی در کنگره حزب قطعی می‌شود و این حق برای هر فرد و حزبی محفوظ است که  کاندیداهای احتمالی را بررسی کند .

رئیس کمیته اطلاع رسانی حزب ندای ایرانیان افزود: در بررسی‌های انتخاباتی حزب، می‌تواند یکی از کاندیداها آقای خرازی باشد اما هنوز در شورای مرکزی  هیچ  تصمیم‌گیری در این‌باره صورت نگرفته و حزب  ندا هیچ مصوبه‌ای در مورد کاندیدای  ریاست جمهوری نداشته است.

گرامی با بیان اینکه حزب ندا برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها برنامه دارد و احتمالا تا اوایل اسفند کنگره برگزار می‌شود، افزود: برنامه‌های حزب باید در شورای سیاست‌گذاری و پس از آن در شورای مرکزی مصوب شود و بنا است در کنگره حزب این برنامه‌ها علنی شود .

او در پاسخ به اینکه آیا صادق  خرازی  به عنوان گزینه حزب ندا مطرح است ؟،بیان کرد: هر احتمالی محتمل است اما هنوز  مصوبه‌ای در این زمینه نداشته‌ایم و همچنین شخص آقای خرازی هنوز اعلام نکرده که قصد ورود به انتخابات را دارد یا خیر و صحبتی هم در این خصوص نشده است.

 رئیس کمیته اطلاع رسانی حزب ندا با بیان اینکه شورای سیاست گذاری و کمیته دائمی انتخابات حزب ندا  در حال بررسی مباحث انتخاباتی هستند، گفت: نقاط قوت و ضعف روحانی و عملکرد دولت را مورد بررسی قرار داده و همچنین روی کاندیداهای احتمالی و همچنین  آقای خرازی بحث می‌شود.

 

کد N1595131

وبگردی