آفتاب
عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران:

تخریب در پاساژ علاءالدین شفاف‌سازی شود

تخریب در پاساژ علاءالدین شفاف‌سازی شود

عضو هیست رئیسه شورای شهر تهران گفت: تخریب طبقه اضافه پاساژ علاءالدین برای اعضای شورای شهر و خبرنگاران تشریح شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل قناعتی در سیصد و هجدهمین جلسه علنی شورای شهر تهران در تذکری با اشاره به گذشت یک سال از حادثه کارواش سعادت‌آباد گفت: با توجه به اینکه این کارواش در جهت تأمین منابع مسجد استفاده می‌شد، رسیدگی به وضعیت آن ضروری است.

وی ادامه داد: در حال حاضر اختلاف بین شهرداری و هیئت امنای مسجد پیش آمده که مرتفع نشده است و جو خوبی در آن محدوده در بین نمازگزاران حاکم نیست.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران تأکید کرد: یک سال از آن حادثه تلخ گذشته اما نمی‌دانیم پرونده در کجاست و چه اقداماتی در این زمینه صورت گرفته است.

قناعتی با اشاره به جلسه خود با امام جماعت مسجد گفت: امام جماعت این مسجد هم می‌خواهد هر چه سریعتر این موضوع تعیین تکلیف شود.

وی در تذکر دوم با اشاره به پاساژ علاءالدین نیز تصریح کرد: مالک قرار بود طبقه اضافه را تا پایان مهرماه تخریب کند، اما این اتفاق عملیاتی نشد.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران بر اساس مصوبه دادسرای شماره ۷ قرار شد شهرداری از اول آذرماه کار را آغاز کند. ما در جریان تجهیز کارگاه هم هستیم، اما اگر مقدور است، تعدادی از اعضای شورا و خبرنگاران بازدیدی از روند تخریب داشته باشند تا بدانیم موضوعی که رأی ماده ۱۰۰ دارد و سه سال است پیگیر آن هستیم، در چه مرحله‌ای قرار دارد.

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به تذکر قناعتی گفت: این موضوع مرتب پیگیری می‌شود و کار تخریب در دست انجام است.

وی توضیح داد: متأسفانه ابتدا عنوان کردند تخریب واحدها برای طبقات پایین ایجاد مشکل می‌کند اما پس از بررسی‌ها مشخص شد چنین موضوعی صحت ندارد و کار تخریب آغاز شد.

کد N1594723

وبگردی