آفتاب
دعوت از باورمن برای حضور در نشست؛

بررسی میزان جریمه درک باورمن در کمیته حقوقی فدراسیون بسکتبال

بررسی میزان جریمه درک باورمن در کمیته حقوقی فدراسیون بسکتبال

کمیته حقوقی فدراسیون بسکتبال میزان جریمه ای که درک باورمن بابت فسخ یک طرفه قراردادش باید به این فدراسیون پرداخت کند را بررسی و مشخص خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، «در قراردادی که سال گذشته به صورت چهار ساله میان فدراسیون بسکتبال و درک باورمن امضا شد، هیچ بندی مبنی حضور همزمان وی در یک تیم باشگاهی نیست. ضمن اینکه در یکی از بندهای این قرارداد تاکید شده که اگر هر یک از طرفین به هر دلیلی اقدام به فسخ یک طرفه قرارداد کنند، متحمل پرداخت جریمه خواهند شد.»

محمود مشحون، رئیس فدراسیون بسکتبال در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به این مطلب اظهارداشت: باورمن از ۱۳ آبان ماه سال گذشته که برای ادامه همکاری با بسکتبال ایران با ما به توافق رسید و قرارداد چهار ساله ای را امضا کرد، تا به امروز تمام حق و حقوق خود را دریافت کرده است. حقوق ماهیانه وی ماه به ماه پرداخت شد و حتی باورمن حقوق این ماه خود را نیز پیش از سفر به آلمان دریافت کرد.

وی با تاکید بر اینکه درک باورمن هیچ طلبی از بسکتبال ایران ندارد، گفت: اما وی بابت اقدامی که برای امضای قرارداد با تیم باشگاهی آلمان انجام داده و در واقع اقدام به فسخ یک طرفه قرارداد کرده است، متحمل جریمه می شود.

رئیس فدراسیون بسکتبال خاطرنشان کرد: کمیته حقوقی فدراسیون بسکتبال در اولین فرصت با حضور مسئولان شورای سیاست گذاری فدراسیون تشکیل جلسه می دهد تا میزان جریمه متحمل شده باورمن را مشخص کند.

مشحون تاکید کرد: درهمین رابطه از خود باورمن هم خواسته ایم تا برای رسیدگی به قراردادش و در واقع صاف کردن حسابش با فدراسیون بسکتبال، سفری به ایران داشته باشد که البته پاسخی نداده است. فقط اینکه روز گذشته مدیر برنامه های وی طی ایمیلی اعلام کرد که مشکلی برای پرداخت جریمه نیست. در هر صورت باورمن چه به ایران بیاید و چه نیاید، کمیته حقوقی فدراسیون میزان جریمه اش را مشخص و به او اعلام خواهد کرد.

کد N1593635

وبگردی