آفتاب

تداوم صدرنشینی پیکان در پایان هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال

تداوم صدرنشینی پیکان در پایان هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال

تیم والیبال پیکان با پیروزی مقابل پارسه تهران در هفته پانزدهم، همچنان صدرنشین لیگ برتر والیبال باقی ماند.

به گزارش خبرگزاری مهر، هفته پانزدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان ایران جام «شهدای منا» امروز (یکشنبه) با شش دیدار در شهرهای تهران، ساری، ورامین، ارومیه و گنبد پیگیری شد.

در نخستین مسابقه این هفته و در خانه والیبال تهران تیم بانک سرمایه میزبان کاله مازندران بود و سه بر صفر این تیم را از پیش رو برداشت.شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم کاله مازندران در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۸ مغلوب بانک سرمایه شدند تا دهمین شکست خود را در این دوره از رقابت ها تجربه کنند.

بانک سرمایه با کسب این پیروزی در این دیدار ۸۰ دقیقه که ۳۰۰ تماشاگر داشت، تعداد بردهای خود را به عدد ۱۳ رساند و ۳۵ امتیازی شد.
در دومین دیدار این هفته لیگ برتر والیبال، تیم شهرداری ارومیه که سرمربی اش ایران را ترک کرده است، میزبان خاتم اردکان بود و سه بر صفر به پیروزی رسید تا نهمین پیروزی خود را به دست آورد.خاتم اردکان در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای ۳۴ بر ۳۲، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۱ مغلوب میزبان خود شد تا نهمین شکست خود در این فصل را تجریه کند.

در سومین مسابقه این هفته لیگ برتر والیبال، تیم سازمان عمران شهرداری ساری میزبان نارنجی پوشان سایپا بود و سه بر یک مغلوب میهمان خود شد تا هفتمین شکست خود را تجربه کرده باشد.شاگردان مسعود آرمات در ست دوم ۲۵ بر ۲۰ مغلوب نماینده ساری شدند اما در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۳ و ۳۵ بر ۳۳ به پیروزی رسیدند تا فاتح این دیدار خارج از خانه باشند.
این دیدار دو ساعت و ۲۰ دقیقه طول کشید و سه هزار و ۵۰۰ تماشاگر داشت. محمد جواد حیدری بازیکن سایپا به دلیل اعتراض به داوری در این مسابقه کارت زرد دریافت کرد.
پیکان تهران نیز موفق شد با نتیجه ۳ بر یک پارسه تهران را شکست دهد.پیکانی ها در ست نخست ۲۵ بر ۲۳ از حریف پیش افتادند و این برتری را در ست دوم نیز با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ تکرار کردند اما در ست سوم با قبول شکست ۲۶ بر ۲۸ مقابل پارسه کار به ست چهارم کشید که پیکان موفق شد با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ این دیدار را سه بر یک به پیروزی برسد.

در دیگر دیدار این هفته شهرداری اراک ۳ بر یک صالحین ورامین را شکست داد و دیدار دو تیم هاوش گنبد و شهرداری تبریز نیز به علت پرتاب اشیا توسط تماشاگران ناتمام ماند.

در پایان هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال تیم پیکان موفق شد در صدر جدول رقابتها باقی بماند.بانک سرمایه نیز همچنان در تعقیب پیکان در رده دوم جدول قرار دارد.

کد N1593288

وبگردی