آفتاب
درگفتگو با مهر عنوان شد؛

برخی خانه ها بدون مجوز در کیش مسافر می گیرند

برخی خانه ها بدون مجوز در کیش مسافر می گیرند

رئیس جامعه هتلداران کیش از وجود خانه ها و آپارتمانهایی در جزیره کیش خبر داد که به صورت غیر قانونی اقدام به پذیرش مسافر می کنند.

مسیح الله صفا رئیس جامعه هتلداران کیش با بیان این مطلب به خبرنگار مهر گفت: معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش از رشد ۱۸ درصدی ورود گردشگران به جزیره از اول سال خبر داده است و ما گفته ایم که با ۲۰ درصد کاهش مسافر در هتلهای جزیره مواجه بوده ایم و در جشنواره تابستانی کیش به جای اینکه هتلهای ما پر از مسافر باشد مسافری نداشتیم. چون مسافران به جزیره آمدند ولی به هتل نرفتند.

صفا گفت: تعدادی سوئیت در جزیره کیش به وجود آمده که مالکان آنها اقدام به جذب مسافر می کنند و من با این موضوع مخالف هستم چون باعث شده که کار هتلداران کساد شود باید این موضوع بررسی شود من فقط هر از چند گاهی می شنوم که اتفاقات متفاوتی در این خانه ها می افتد و کسی هنوز ناظر بر عملکرد آنها نیست. این خانه ها هیچ مجوزی برای پذیرش مسافر ندارند اما توانسته اند که تبلیغ کرده و مسافر بگیرند.

وی با بیان اینکه چنج ویزا برای گردشگران خارجی در جزیره کیش مدتی است که انجام نمی شود بیان کرد:  ۹ هتل در جزیره با سه هزار تخت ، مسافران خارجی را که برای ویزا می آمدند، پذیرش می کردند  همه آنها از بهمن ماه سال پیش خالی از مسافر شدند.  از این ۹ هتل ۶ هتل دیگر هنوز خالی هستند.

کد N1591703

وبگردی