آفتاب

کارگاه آموزشی بین المللی نظام تولید ناب در کشاورزی در البرز آغازشد

کارگاه آموزشی بین المللی نظام تولید ناب در کشاورزی در البرز آغازشد

کرج-ایرنا-کارگاه آموزشی بین المللی نظام تولید ناب در کشاورزی برای بهبود بهره وری و ارتقاء سطح پایداری بنگاههای کوچک و متوسط در کسب وکار کشاورزی روز شنبه درمرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) مشکین دشت فردیس البرز آغازبکار کرد.

به گزارش ایرنا، در این کارگاه آموزشی استادان مجرب بین المللی پروفسور رسول نورالنساء استاد دانشگاه علم وصنعت ایران و ویلیام لی استاد سازمان بهره وری آسیا به زبان انگلیسی به تدریس می پردازند.
ارتقاء دانش در زمینه مفاهیم و فلسفه سیستم های تولید ناب در کشاورزی،آشنایی با ابزارها، فناوری ها و رویه های مورد استفاده در سیستم های تولید ناب،روش های پیاده سازی و ارزیابی سیستم های تولید ناب در کشاورزی،به اشتراک گذاری تجربیات نوآورانه در خصوص پیاده سازی سیستم های تولید ناب در کشاورزی و طراحی برنامه های عملیاتی راهبردی مرتبط از اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی است.
دراین کارگاه آموزشی بین المللی برنامه ریزان،سیاست گذاران و کارشناسان کشاورزی و غذایی، تولیدکنندگان وعرضه کنندگان محصولات کشاورزی و غذایی،نمایندگان اتحادیه های صنفی و انجمن های علمی مرتبط،طراحان تولیدکنندگان و فروشندگان ماشین ها و تجهیزات کشاورزی و غذایی و مدرسان و مروجان و محققان بخش کشاورزی حضور دارند.
این کارگاه آموزشی از امروز شنبه یازدهم تا 15 دی ماه جاری در مرکزآموزش عالی امام خمینی(ره)مستقر در مشکین دشت فردیس ادامه دارد.
7413/ 6155خبرنگار:معصومه مهتاب ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
کد N1591527

وبگردی