آفتاب
علیرضا صمدی در گفتگو با مهر:

نسخه نهایی «بی‌نامی» را به فجر داده‌ایم/ اسم فیلم را تغییر ندادیم

نسخه نهایی «بی‌نامی» را به فجر داده‌ایم/ اسم فیلم را تغییر ندادیم

به گفته علیرضا صمدی کارگردان «بی نامی»، نسخه نهایی این فیلم تحویل دفتر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر شده است.

علیرضا صمدی کارگردان «بی نامی» در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت این فیلم سینمایی گفت: ما ۱۵ آذر ماه نسخه نهایی «بی نامی» را تحویل دفتر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر دادیم و می توانم بگویم که این اثر به طور کامل آماده نمایش است.

وی افزود: نسخه نهایی این اثر ۸۰ دقیقه است و ما دیگر قصد نداریم تغییراتی در آن ایجاد کنیم البته باید بگویم که پیش از این به دلیل تشابه اسمی این فیلم با یک فیلم دیگر در نظر داشتیم نام آن را تغییر بدهیم اما از این تصمیم منصرف شدیم.

صمدی در پایان بیان کرد: امیدوارم «بی نامی» بتواند در جشنواره فیلم فجر به نمایش در بیاید.

این فیلم روایتگر قصه شخصی است که بین گذشته و حال در مانده و انتخاب هایش در گذشته او را به این مرز کشانده است. برای مثال هنگامی که به گذشته اش فکر می کند همواره این موضوع که آیا انتخاب همسرش درست بوده است و یا اینکه باید نامزد سابقش را برای زندگی بر می گزید، او را درگیر می کند. در قسمتی از فیلم یکی از کارمندان کافه‌ای که او مدیرش است و از نامزد سابق او خبر دارد، گم می شود و همین موضوع منشا سرک کشیدن او به گذشته اش می شود...

باران کوثری، حسن معجونی، پوریا رحیمی سام، هوشنگ قوانلو، شهروز دل افکار، مهتاب ثروتی، علی باقری، رضا افشار، محمود نظرعلیان و… بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

کد N1591442

وبگردی