آفتاب
بررسی در وزارت ورزش؛

اساسنامه کمیته ملی پارالمپیک درچه مرحله ای ازتصویب به سر می برد؟

اساسنامه کمیته ملی پارالمپیک درچه مرحله ای ازتصویب به سر می برد؟

اساسنامه کمیته ملی پارالمپیک در مرحله بررسی و تایید در وزارت ورزش به سر می برد تا طبق قانون از طریق این وزارتخانه جهت تصویب و ابلاغ نهایی تقدیم هیات دولت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مسئولان کمیته ملی پارالمپیک بلافاصله پس از قانونی ابلاغی رئیس جمهور مبنی بر انتزاع این کمیته از کمیته ملی المپیک، اصلاح اساسنامه خود را در دستور کار قرار دادند.

در این راستا کمیته ای مشترک با حضور نمایندگان کمیته ملی پارالمپیک همراه با نمایندگان وزارت ورزش در امور فنی و حقوقی و امور مجلس تشکیل شد. این کمیته طی یک ماه و نیم کار متوالی، تدوین و اصلاح اساسنامه کمیته ملی پارالمپیک را تا مرحله ارائه به وزارت ورزش جهت تایید مدیریت این وزارتخانه پیش برد.

مسعود اشرفی، دبیر کل کمیته ملی پارالمپیک در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تایید این مطلب گفت: اساسنامه کمیته ملی المپیک از موضوعیت ما و آنچه انجامش بر عهده ما بود، خارج شده است. این اساسنامه در حال حاضر در مرحله بررسی توسط وزارت ورزش جهت تایید توسط شخص وزیر به سر می برد تا طبق قانون توسط وی تقدیم هیات دولت شود.

دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک خاطرنشان کرد: اساسنامه جدید و اصلاح شده کمیته ملی پارالمپیک زمانی قابلیت اجرا پیدا می کند که توسط هیات دولت تصویب و ابلاغ شود. منتظر طی شدن این مرحله از کار هستیم تا با توجه به قانون انتزاع از کمیته ملی المپیک، اساسنامه جدید را ملاک کار قرار دهیم.

کد N1591431

وبگردی