آفتاب

وانت و سمند در آتش سوختند / ا نحراف به چپ سمند، جان ٣ نفر را گرفت

وانت و سمند در آتش سوختند / ا نحراف به چپ سمند، جان ٣ نفر را گرفت

طی دو روز گذشته، ۴ تصادف در جاده‌های کشور رخ داد که یکی از آن‌ها به دلیل انحراف به چپ سمند در استان اردبیل منجر به کشته شدن ٣ نفر شد.

سرهنگ نادر رحمانی (رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا) درباره این تصادف که دیروز (پنجشنبه) در محور کیلومتر ۶٠ مشگین شهر اتفاق افتاد، گفت:تصادف بین سمند و وانت پیکان اتفاق افتاده که متاسفانه هر دو خودرو پس از تصادف دچار حریق شده و کاملا سوخته‌اند.

سرهنگ رحمانی همچنین با اشاره به تصادف مرگباری که ساعت ٩ صبح چهارشنبه در استان گلستان (محور کیلومتر ۴٠ قره تپه بعد از شرکت تعاونی) رخ داده، گفت: تصادف چهار وسیله‌ای (سواری پراید، پژو ۴٠۵، پژو ٢٠۶ و سمند) متاسفانه منجر به کشته شدن ۴ نفر شده است. مقصر این حادثه که ٣ مجروح نیز به جای گذاشته، راننده پرایدبه دلیل انحراف به چپ بوده است.

به گفته رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، استان گلستان روز گذشته شاهد یک تصادف دیگر هم بوده است. این تصادف که در محور کیلومتر ۵٠ بندرترکمن آق قلا بین پژوپارس و پراید اتفاق افتاده، منجر به کشته شدن ٢ نفر و مجروح شدن ۵ نفر شده و دلیل آن تجاوز به چپ پژو بوده است.

سرهنگ رحمانی، در ادامه درباره جزییات حادثه روز پنجشنبه شمال استان فارس هم توضیح داد:  راننده پژو ۴٠۵ در محور کیلومتر ۴۵ محور گچساران در حال حرکت بود که به دلیل انحراف به چپ با سواری پراید برخورد شدیدی کرد. در این تصادف ٢ نفر کشته و ۵ نفر مجروح شدند.

 

کد N1591043

وبگردی