آفتاب
رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی سنندج مطرح کرد؛

وعده مسئولان برای کمک به ساماندهی کارگران ساختمانی سنندج

وعده مسئولان برای کمک به ساماندهی کارگران ساختمانی سنندج

رئیس انجمن صنفی کارگران ساختماتی سنندج از وعده مساعد مسئولان این شهر برای کمک به ساماندهی کارگران ساختمانی خبر داد.

ناجی روحانی، رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی سنندج در تماس با ایلنا از برگزاری جلسه ای در پنجم دی ماه با حضور هیات مدیره انجمن صنفی کارگران ساختمانی سنندج،  اعضای شورای شهر سنندج، مسئولان ارشد سازمان نظام مهندسی و معاونین اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان خبر داد.

به گفته روحانی در این نشست، اعضای شورای شهر قول دادند در طرح ساماندهی کارگران ساختمانی این شهر به انجمن صنفی کمک کنند. از قرار معلوم، مقرر شده شهرداری زمینی مناسب برای ساخت محل مورد نظر اسکان و ساماندهی کارگران ساختمانی در اختیار انجمن قرار دهد و همچنین کلیه مراحل صدور پروانه و اجرا برای ساخت این ساختمان رایگان انجام شود.

روحانی ضمن تشکر از اعضای شورای شهر و مسئولان حاضر در این جلسه می‌گوید: اگر این طرح جامه عمل بپوشد، دیگر کارگران ساختمانی برای کارگرفتن سر چهارراهها منتظر و سرگردان نمی مانند و به صورت نظام مند، ساماندهی می‌شوند.

این فعال صنفی ساختمان در عین حال از موافقت سازمان نظام مهندسی با داشتن حق امضای پایان کار انجمن صنفی کارگران ساختمانی سنندج خبر داد و گفت: با اجرای این طرح سطح مشارکت کارگران  ارتقاء پیدا می‌کند و از بسیاری از نابسامانی‌ها جلوگیری می‌شود. او افزود: این جلسه که بسیار خوب و موفقیت آمیز برگزار شد، نتایج بسیار مثبتی برای کارگران ساختمانی داشت.

کد N1590861

وبگردی