آفتاب
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

حماسه نهم دی تجلی بصیرت ملت ایران و پایبندی به نظام اسلامی است

حماسه نهم دی تجلی بصیرت ملت ایران و پایبندی به نظام اسلامی است

اراک- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: حماسه نهم دی تجلی بصیرت و آگاهی ملت ایران و پایبندی آنان به نظام اسلامی و ولایت فقیه بود که دشمنان نظام را از فتنه گری مأیوس کرد.

حجت الاسلام صفر قربانپور در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: خروش ملت ایران در نهم دی ماه نشان دهنده وحدت ملی در مقابل فتنه گران داخلی و هشداری برای دشمنان خارجی و دنیای غرب بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: امروز دشمنان نظام اسلامی به علت اینکه قدرت مقابله سخت و رو در رو با نظام را ندارند، تلاش می کنند از روش های دیگر و به صورت نرم دسیسه چینی کنند بنابراین هوشیاری آحاد مردم اهمیت زیادی دارد.

وی گفت: جریان روز نهم دی با موضوع فتنه علیه نظام شکل گرفت اما مقاومت مردم و بصیرت و آگاهی آنان در مقابل فتنه، این توطئه را خنثی کرد و حماسه نهم دی را رقم زد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی بیان کرد: هم اکنون بیش از هر زمان دیگری وجود بصیرت در آحاد مردم در مقابل توطئه های دشمن ضرورت دارد و به همین سبب حماسه بصیرتی روز نهم دی نباید در اذهان کمرنگ شود.

قربانپور خاطرنشان ساخت: دشمن همواره در پی وارد کردن صدمه به جمهوری اسلامی است بنابراین هوشیاری آحاد مردم، نظام اسلامی را در برابر این فتنه ها ایمن می کند.

وی تصریح کرد: موضوع دیگر در مورد حماسه نهم دی، ارزش آفرینی مردم در این رابطه و همراهی با نظام و مقام معظم رهبری و تثبیت نظام بود و گرامیداشت نهم دی در واقع به میدان آوردن مردم و بهره گیری از بصیرت آنان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: یادآوری و زنده نگه داشتن حماسه نهم دی به عنوان جلوه ای از بصیرت مردم ایران اسلامی، سبب یأس دشمنان نظام است.

قربانپور با اشاره به نقش محوری ولایت فقیه در نظام اسلامی گفت: مردم در حماسه نهم دی بسیار تاثیرگذار بودند، چرا که ملت شریف ایران با بصیرت و هوشیاری پا به میدان گذاشتند، به معرکه های آشوبگران خاتمه دادند و یک بار دیگر ولایتمداری خود را ثابت کردند.

وی افزود: حضور گسترده و وحدت مردم ایران در راهپیمایی نهم دی ماه به تمامی دشمنان انقلاب اسلامی نشان داد که دنیای غرب در درون ملت ایران جایی نداشته و دنیای غرب و استکبار آبرویی در نگاه این ملت ندارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی خاطرنشان ساخت: استکبار جهانی امروز به دنبال هجمه نرم و فرهنگی به جامعه اسلامی است بنابراین ملت ایران باید برای مقابله با این تهدیدات دشمنان با برنامه ریزی صحیح به سمت آرمان های دینی و اعتقادی حرکت کند و با بصیرت و هوشیاری همیشگی خود، از این توطئه ها با موفقیت عبور کنند.

کد N1590290

وبگردی