آفتاب
رئیس دبیرخانه حمایت از کرسیها؛

معرفی دانشگاههای دارای بیشترین کرسی نظریه پردازی

معرفی دانشگاههای دارای بیشترین کرسی نظریه پردازی

رئیس دبیرخانه حمایت از کرسی های نظریه پردازی اظهار داشت: دانشگاه علامه طباطبایی بیشترین فعالیت را در ارائه کرسی های نظریه پردازی داشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر  به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی، عبدالحسین خسرو پناه، رئیس دبیرخانه حمایت از کرسی های نظریه پردازی در این نشست با اشاره به میزان مشارکت دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی در برگزاری کرسی های نقد و نظریه پردازی، اظهار داشت: از میان دانشگاه‌ها، دانشگاه علامه طباطبایی بیشترین فعالیت و مشارکت را داشته است.

وی افزود : دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه علم و صنعت و دانشگاه اصفهان و نیز پژوهشکده های علوم و فرهنگ اسلامی، فرهنگ و اندیشه اسلامی و حوزه و اندیشه بیشترین میزان مشارکت را در این زمینه داشته اند.

وی در خصوص سیاست این شورا برای ارائه این نظریات در مباحث درسی بیان داشت: طبق توافق با سازمان سمت و شورای تحول و ارتقای علوم انسانی بنا داریم که آرا و نظریات ارائه شده در کتب درسی استفاده و مندرج شود.

خسرو پناه در خصوص سیاست های تشویقی برای اعضای هیات علمی در این زمینه گفت: از طریق تفاهم نامه‌ با جشنواره فارابی و بنیاد ملی نخبگان و نیز درخواست اصلاح آئین نامه های ارتقا اعضای هیئت علمی دانشگاه ها، گام هایی از سوی این کمیته برداشته شده است.

اولین اجلاس ملی کمیته های کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره دانشگاه ها و مراکز علمی سراسر کشور ۱۳ دیماه با حضور مسئولان و دست اندرکاران این حوزه از شورای عالی انقلاب فرهنگی و روسای دانشگاه های کشور در این حوزه با سخنرانی دکتر مخبر ذزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت الاسلام و المسلمین رشاد رئیس هیئت حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی  شورای عالی انقلاب فرهنگی، دکتر حسین سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی در دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود.

کد N1590279

وبگردی