آفتاب
امام جمعه موقت تهران:

وحدت و انسجام در کشور به برکت ولایت است

وحدت و انسجام در کشور به برکت ولایت است

مشهد- ایرنا- امام جمعه موقت تهران گفت: وحدت و انسجام در کشور به برکت ولایت و رهبری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب است.

آیت الله کاظم صدیقی چهارشنبه شب در سلسله همایش های مربوط به گرامیداشت حماسه 9 دی با عنوان 'پایان فتنه، پایان فریب' در مشهد افزود: ولایت مداری مردم ایران بارها و بارها ثابت شده و وحدت، هماهنگی، هوشمندی و انسجام هم اکنون در بین ملت رخ نمایی می کند.
وی با بیان اینکه ولایت هم دنیا و هم آخرت ملت ایران است، اظهار کرد: پیروزی، عزت، حفاظت از ناموس و حفاظت از مقدسات در سایه ولایت محقق شده است.
وی با بیان اینکه ملت ایران هوشیاری و وفاداری خود را به انقلاب و ولایت ثابت کرده است گفت: دشمنان و شیاطین قبل از پیروزی انقلاب اسلامی با نقشه های مختلف تلاش کردند از پیروزی انقلاب اسلامی جلوگیری کنند اما موفق نشدند و بعد از پیروزی انقلاب نیز تمام دنیا علیه ایران هجوم کرد اما باز ملت ایران با تاسی به ولایت، حفظ وحدت و همدلی همچنان پابرجا و قدرتمند باقی ماند.
آیت الله صدیقی افزود: فتنه 88 درس ها و پندهای فراوان داشت که باید آنها را خوب شناخت.
وی اظهار کرد: از برکات فتنه 88 می توان به شناسایی چهره های ضد انقلاب، پیروزی، استقامت، بصیرت مردم و نمایان شدن ولایت مداری مردم در فتنه اشاره کرد.
امام جمعه موقت تهران گفت: این فتنه ضررهایی هم به دنبال داشت که از آن جمله می توان به بدعت و زورگویی علیه آرای مردم، جرات دشمن برای تلاش دوباره علیه انقلاب، دامن زدن به هرج و مرج و تلاش برای مقابله با ولایت و مقدسات اشاره کرد.
وی با تاکید بر اینکه امنیت مثال زدنی امروز ایران در منطقه و جهان حاصل حضور هوشمندانه ولایت و رهبری مقام معظم رهبری است، افزود: باید قدر امنیت و وحدت امروز در کشور را بدانیم و برای حفاظت و ماندگاری آن تلاش کنیم.
وی با بیان اینکه فتنه همچون آتش زیر خاکستر است، اظهار کرد: همت و ورود مردم ولایت مدار به عرصه بود که فتنه گران را متلاشی کرد اما باید هوشیار بود زیرا فتنه هنوز تمام نشده است.
7496 / 6053*1613*شبس*خبرنگار: آرزو جاودانی ** انتشار دهنده: عبدالله غفاری
کد N1589999

وبگردی