آفتاب
حسین نمازی در گفتگو با مهر:

«آپاندیس» مراحل پایانی تصحیح رنگ را می‌گذراند/ ارائه فیلم به فجر

«آپاندیس» مراحل پایانی تصحیح رنگ را می‌گذراند/ ارائه فیلم به فجر

به گفته حسین نمازی کارگردان «آپاندیس»، مراحل پایانی تصحیح رنگ و صداگذاری این اثر طی می‌شود تا آماده حضور در جشنواره فجر باشد.

حسین نمازی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی «آپاندیس» گفت: چندی پیش نسخه ای از این فیلم را به دفتر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر تحویل دادیم البته مقداری از کارهای تصحیح رنگ «آپاندیس» باقی مانده بود که در حال حاضر مشغول تکمیل این مرحله از ساخت این اثر هستیم.

وی افزود: هنگامی که این فیلم را تحویل دبیرخانه جشنواره فیلم فجر دادیم تنها ۳۰ درصد از کارهای تصحیح رنگ آن انجام شده بود، اما با این وجود باید بگویم همان موقع هم آماده نمایش برای هیات انتخاب بود، البته به دلیل اینکه هنوز فرصت برای حضور در جشنواره فیلم فجر داریم مشغول تکمیل کارهای باقی مانده این فیلم سینمایی هستیم.

نمازی عنوان کرد: همانطور که گفتم با توجه به زمان باقی مانده به سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر ما در حال انجام تغییرات کوچکی در صداگذاری این اثر نیز هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: «آپاندیس» تا یک هفته دیگر به طور کامل آماده می شود. البته همین نسخه ای که در دست داریم نیز نسخه خوبی برای نمایش است.

آنا نعمتی، امیرعلی دانایی، رضا اکبرپور، پردیس منوچهری، مرجان مومنی، محمدعلی کیانی، مرتضی علی عباس میرزایی، صحرا اسدالهی و سیمون سیمونیان در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

کد N1589159

وبگردی