آفتاب

انتقاد صابری از صداوسیما/ مجریان تلویزیون از شرح وظایف شورا مطلع شوند

انتقاد صابری از صداوسیما/ مجریان تلویزیون از شرح وظایف شورا مطلع شوند

ایلنا: عضو شورای شهر تهران گفت: جزوه‌هایی در مورد شرح وظایف شوراهای اسلامی شهر به مجریان ناآگاه تلویزیون ارائه شود تا از چارچوب و وظایف شوراها مطلع شوند.

به گزارش ایلنا، علی صابری در جلسه علنی شورای شهر تهران گفت: در یکی از برنامه های صدا و سیما که ماهیتی ورزشی دارد، مجری ناآگاه برنامه از شورای شهر تهران برای کمک به ورزش قهرمانی و تیم فوتبال درخواست کمک کرد.

وی ادامه داد: این موضع گیری از سوی مجریان برنامه های ورزشی صدا و سیما باعث ایجاد توقع در میان جوانان علاقمند به ورزش از شورای شهر می شود که رویه غلطی است.

صابری اطهار کرد: کسی که تریبون صدا و سیما را در اختیار دارد، باید دارای اطلاعات لازم در خصوص وظایف شوراهای شهر باشد و مواضع معتدلی در برنامه اش اتخاذ کند.

در ادامه عبدالحسین مختاباد با بیان اینکه یکی از مصاحبه‌هایش تحریف شده است، گفت: رافیک میلیاردها تومان به کشور خسارت نقدی وارد می کند و این خسارت فقط به دولت یا جناح های خاص نیست.

وی با بیان این مطلب که ترافیک در یک ماه اخیر به صورت چشمگیری افزایش یافته است، گفت: بخشی از این ترافیک به عدم مدیریت در راهنمایی و رانندگی و همچنین مسئولان ترافیک شهری باز می گردد.

کد N1588428

وبگردی