آفتاب

پرداخت به موقع شهریه دانشجویان شاهد و ایثارگر

پرداخت به موقع شهریه دانشجویان شاهد و ایثارگر

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران از تلاش بنیاد مذکور در پرداخت به موقع شهریه دانشجویان شاهد و ایثارگر به دانشگاه پیام نور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، علی جمشیدی، در جلسه مشترک با ستاد بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: این دانشگاه با ابزارهای قوی موجود و شیوه های الکترونیکی در خدمت تحصیل دانشجویان با هر شرایطی است.

وی درخصوص توانمند سازی بیشتر دانشجویان بویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر افزود: علاوه بر خدمات فرهنگی، ورزشی، مشاوره ای به دانشجویان شاهد و ایثارگر ارائه می شود می توان به تاسیس و فعال سازی دوره های طرح «کارآمد» به منظور توانمند سازی بیشتر دانشجویان و آمادگی بیشتر آنان برای موفقیت در عرصه های کسب و کار نیز اشاره کرد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران افزود: بنیاد شهید و ایثارگران استان تهران نیز می تواند در استفاده بیشتر دانشجویان شاهد و ایثارگر از این دوره ها حمایت خود را اعلام کند.

در ادامه جلسه، دکتر حمید علی صمیمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران نیز به موضوع تعاملات فرهنگی با دانشگاه، تقویت بنیه علمی و ارائه خدمات مشاوره ای اشاره کرد و از تلاش بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران در پرداخت به موقع شهریه ها به دانشگاه خبر داد.

کد N1588343

وبگردی