آفتاب
در گفتگو با مهر عنوان شد:

جابجایی در استقلال زیاد بود/ لیگ شانزدهم پیشرفت محسوسی داشته است

جابجایی در استقلال زیاد بود/ لیگ شانزدهم پیشرفت محسوسی داشته است

مربی پیشین استقلال با بیان اینکه در ابتدای فصل جابجایی در تمام سطوح استقلال وجود داشته است، گفت: همین مسئله باعث شد تا استقلال نتواند در نیم فصل اول درخشش خوبی داشته باشد.

صادق ورمزیار در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص نیم فصل اول لیگ شانزدهم گفت: به اعتقاد من امسال نسبت به سال پیش تیم ها پرقدرت تر ظاهر شده و با آمادگی کامل در مسابقات حضور پیدا کردند. نسبت به فصل پیش ۳۰ تا ۴۰ درصد تیم ها نفرات بهتری را در اختیار گرفتند و همین مسئله باعث شده تا بازی های زیباتری را شاهد باشیم.

مربی پیشین استقلال ادامه داد: تیم هایی مثل تراکتورسازی، ذوب آهن، پرسپولیس و سپاهان توانسته اند بازی های بهتری از خود نشان دهند و در حال حاضر بالانشینان جدول باشند.  به نظر من در نیم فصل دوم رقابت سنگین تری را بین تیم ها شاهد خواهیم بود و این می تواند بر جذابیت بازی های آینده تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی در خصوص شرایط پرسپولیس، گفت: پرسپولیس همانند دو، سه تیم دیگر دستخوش تغییرات زیاد نبوده است، نه در سطح مدیریتی و نه در سطح بازیکن. این تیم توانسته اسکلت بندی فصل گذشته خود را حفظ کند و تنها چند بازیکن به این تیم اضافه شدند. همین باعث شد تا برانکو با فراغ بال بازی ها را با موفقیت پشت سر بگذارد و در پایان نیم فصل صدرنشین لیگ باشد.

ورمزیار در خصوص وضعیت کنونی تیم استقلال نیز گفت: استقلال یکی از تیم هایی بود که در ابتدای فصل هم در سطح مدیریتی، کادر فنی و بازیکنان جابجایی زیادی داشت و همین مسئله باعث شد تا این تیم نتواند به جایگاه واقعی اش در جدول برسد. البته تعطیلات پی در پی لیگ هم به خاطر تیم ملی بی تاثیر نبود و هر زمانی که استقلال به شرایط مطلوب دست پیدا می کرد، تعطیلی لیگ باعث می شد تا این تیم از کوران مسابقات خارج شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: جابجایی ها در استقلال به این تیم لطمه زیادی زد و مصدومیت ها هم مزید بر علت شد. ما دیدیم که هرایر مگویان که ابتدای حضور در استقلال به عنوان دفاع آخر بازی می کرد، حالا به دفاع راست رفته و در آنجا توپ می زند و این نشان می دهد که استقلال در این فصل بدشانس هم بوده و مصدومیت های پی در پی باعث شده تا بعضی اوقات دست منصوریان برای جابجایی خالی بماند.

مدافع پیشین استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال می تواند نیم فصل دوم عملکرد موفقی داشته باشد؟ گفت: به نظر من اگر استقلال بتواند دو یا سه بازیکن بزرگ را به خدمت بگیرد،  می تواند به راحتی خود را به بالای جدول برساند. فاصله تیم ها با یکدیگر زیاد نیست و دو برد پیاپی می تواند به یکباره تیمی را چهار تا پنج رده بالاتر بیاورد.

ورمزیار در پایان و در خصوص حمایت هواداران از منصوریان گفت: هواداران استقلال آنقدر درک بالایی دارند که می دانند نباید پشت تیمشان را خالی کنند و با حمایت از منصوریان و بازیکنان تیم به دنبال این هستند تا بتوانند استقلال را به جایگاه واقعی اش برسانند.

کد N1587491

وبگردی