آفتاب

کشف بیش از 6 تن لبنیات فاسد

کشف بیش از 6 تن لبنیات فاسد

ایلنا: رئیس پلیس امنیت عمومی استان البرز از کشف 6 تن و 400 گرم مواد لبنی تاریخ مصرف گذشته و فاسد از یک سوله در "ماهدشت" قبل از توزیع در بازار و دستگیری دو نفر در این رابطه خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ «محمد علی صفایی» با اعلام این خبر گفت : در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر تولید مواد لبنی فاسد در داخل یک سوله در "ماهدشت" با هماهنگی مقام قضائی اکیپی از ماموران پلیس امنیت عمومی و اداره بهداشت کرج به محل مذکور اعزام شدند .

وی افزود : پس از حضور ماموران در محل تولید مواد لبنی و بررسی کارشناسان اداره بهداشت مشخص شد دو نفر با تهیه شیر از دامداری ها در شرایطی کاملا ناسالم و غیر بهداشتی و بدون داشتن مجوز اداره بهداشت اقدام به تولید فراورده های لبنی می کنند .

سرهنگ صفایی اظهار کرد : این مواد لبنی که با مارک و برچسب شرکت های معتبر سازنده مواد لبنی آماده می شد ، پس از بسته بندی در شهرهای استان البرز و تهران توزیع و به دست مصرف کننده می رسد .

رئیس پلیس امنیت عمومی استان البرز گفت: در بازرسی دقیق از این محل 6 هزار و 400 کیلوگرم مواد لبنی شامل؛ دوغ ، ماست ، پنیر ، کره و خامه آماده توزیع به شهروندان کشف و سوله مذکور نیز پلمب شد .

سرهنگ صفایی در خاتمه خاطرنشان کرد: از متهمان همچنین 72 قطعه سیم کارت جعلی، 14 فقره سند جعلی ،28 فقره مدارک شناسایی جعلی و 18 عدد کارت عابر بانک کشف شد .

 

کد N1587268

وبگردی