آفتاب

تجاوز به چپ راننده کامیون در جاده قدیم قم - تهران حادثه آفرید

تجاوز به چپ راننده کامیون در جاده قدیم قم - تهران حادثه آفرید

قم - ایرنا - رئیس پلیس راه استان قم گفت: براثر برخورد شدید خودروی سنگین و سبک در جاده قدیم قم - تهران 2 تن جان خود را از دست دادند.

سرهنگ اردشیر جمشیدی راد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در ساعت 3:54 بامداد امروز بر اثر برخورد شدید بین دو دستگاه کامیون کشنده و پراید در جاده قدیم قم - تهران 2 تن در دم جان سپردند.
وی علت این حادثه را تجاوز به چپ از خط وسط از سوی راننده کامیون عنوان کرد.
وی ادامه داد: در این حادثه هر 2 سرنشین خودروی پراید که آقا حدود 27 ساله بودند در دم جان خود را از دست دادند و مجروح این سانحه که راننده کامیون بود پس از دریافت خدمات اولیه درمانی از سوی کارشناسان فوریت های پزشکی اورژانس توسط یک دستگاه آمبولانس 115 به مرکز درمانی قم جهت تکمیل مراحل درمانی منتقل شد.
رئیس پلیس راه استان قم به رانندگان توصیه کرد: با توجه به شرایط جوی، مه گرفتگی و لغزنده بودن جاده ها با سرعت مطمئنه در جاده ها حرکت کرده و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.
جمشیدی راد در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان قم نیز گفت: وضعیت ترافیکی در این محورها عادی و روان است و در برخی از محورها، مه گرفتگی باعث کاهش دید رانندگان شده است که لازم است رانندگان ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی با سرعت مطمئنه ادامه مسیر دهند.
1175 / انتشاردهنده: رضا علیمحمدی
کد N1587198

وبگردی