آفتاب
دیه گو کاستا:

در نبردم با «پپه» و «راموس» جرقه ها به آسمان پرتاب می شدند

در نبردم با «پپه» و «راموس» جرقه ها به آسمان پرتاب می شدند

مهاجم «آبی ها» که نبردهای متعددی را با مدافعان خشن رئال مادرید تجربه کرده است، می گوید عاشق رویارویی با آنها بوده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، «دیه گو کاستا» بازیکن تیم فوتبال چلسی اظهار می کند که به خاطر درگیری های اجتناب ناپذیر با «پپه» و «سرخیو راموس»، از بازی کردن مقابل رئال مادرید لذت می برد.

کاستا پیش از اینکه در سال ۲۰۱۴ راهی «استمفورد بریج» شود، از سال ۲۰۰۷ در اتلتیکومادرید حضور داشت و در موفقیت های این تیم تحت هدایت «دیه گو سیمئونه» نقشی کلیدی ایفا می کرد.

وی درباره نبردهایی که آن زمان با مدافعان رئال مادرید داشت به «اسپورت تی وی» گفت: پیش از این عاشق بازی های مقابل رئال مادرید و فرصت رویارویی با «پپه» و «راموس» بودم. نبرد خوبی بود، جایی که همیشه مشکل داشتیم و جرقه ها به آسمان پرتاب می شدند. می توانم تضمین کنم که آنها نیز به همین دلیل عاشق این بازی بودند. در حالی که می دانستیم ممکن است بازی خشنی باشد پا به زمین می گذاشتیم ولی مهم این بود که وفاداری وجود داشت. آنها سفت و سخت بازی می کردند، من هم همینطور، ولی همراه با وفاداری نسبت به تیم مان.

این بازیکن ۲۸ ساله افزود: بازی های ما مقابل آنها همیشه توأم با درگیری بود: بعضی مواقع با نوعی از توهین، بعضی مواقع با لگدزنی. اما همیشه بعد از اتمام بازی بدون هیچ مشکلی با یکدیگر دست می دادیم. اکنون در تیم ملی با راموس هم تیمی هستیم و دائم به شوخی می گویم که نمی توانم دیگر این نبرد را داشته باشم.

کد N1586184

وبگردی