آفتاب
استاندارخراسان شمالی:

منشور حقوق شهروندی موجب شناخت واقعی ملت از حق خود می شود

منشور حقوق شهروندی موجب شناخت واقعی ملت از حق خود می شود

بجنورد- ایرنا- استاندار خراسان شمالی گفت: منشور حقوق شهروندی موجب شناخت واقعی مردم از حقوق حقه خود می شود و حقوق مردم آنچه که هست در این منشور معرفی می شود.

به گزارش ایرنا محمدرضا صالحی شنبه در نشست هم اندیشی مدیران، منتخبان شوراهای اسلامی شهر و روستا، دهیاران و شهرداران شیروان اظهار کرد: هم اکنون فضای همدلی در کشور ایجاد شده و باید برای جلوگیری از سوء استفاده از این فضا مواظبت کامل داشته باشیم.
استاندار خراسان شمالی افزود: در این راستا نباید بگذاریم دشمنان به وحدت و هماهنگی خوبی که در کشور وجود دارد ضربه وارد کنند.
وی گفت: در آستانه دو انتخابات بزرگ هستیم که امید است شاهد رشد بیشتر مردم در پای صندوق های رای باشیم.
صالحی در ادامه گفت: دولت تدبیر و امید در شرایطی برسرکار آمد که تحریم ها ها به اوج خود رسیده بود، اشتغال خالص در دولت گذشته نزدیک به صفر شده بود.
وی افزود: در بحث فروش نفت، صادرات و واردات در وضعیتی قرار داشتیم که کشورهای هدف صادرات را نمی توانستیم تعیین کنیم و در این راستا موظف بودیم نفت را به آسیای دور، شرق آسیا، چین و هند بفروشیم و پولی که از محل درآمد نفت کسب می شد در اختیار ما نبود زیراکه 50 درصد بلوکه می شد.
استاندار خراسان شمالی گفت: مسانل و مشکلات متعددی داشتیم که با رای مردم در سال 92 و آمدن دولت تدبیر و امید بدون جنگ و خونریزی و درگیری توانستیم از منشور شورای امنیت خارج شویم.
صالحی افزود: هم اکنون فضایی که ایجاد شده فضای سرمایه گذاری و رونق اقتصادی در کشور است و این استان در چند ماه اخیر بیشترین مجوز سرمایه گذاری کشور را داشته است.
استاندار خراسان شمالی گفت: به طوریکه 30 درصد صدور مجوز سرمایه گذاری خارجی در کشور طی سالجاری متعلق به این استان است که این وضعیت روند توسعه استان را به طور قطع شتاب خواهد داد.
وی همچنین گفت: امسال هزار و 350 میلیارد ریال برای 196 پروژه در شیروان در نظر گرفته شده است و شهرداری های این شهرستان 60 میلیارد ریال اعتبار دریافت کردند.
استاندار خراسان شمالی سفری یک روزه به شهرستان 157 هزار نفری شیروان در شرق بجنورد انجام داده است.
7186/ 6042 خبرنگار: فاطمه مقدسی باجگیران** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
کد N1585411

وبگردی