آفتاب

انهدام باند سارقان سوپرمارکت‌ها در پایتخت

انهدام باند سارقان سوپرمارکت‌ها در پایتخت

ایلنا: فرمانده انتظامی پایتخت از انهدام باند سارقان سوپرمارکت ها و دستگیری پنج تن از سارقان در غرب تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار " ساجدی نیا "صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: از روز یکشنبه گذشته خبری منتشر شد مبنی بر سرقت مسلحانه در غرب تهران از سوپرمارکت ها و اغذیه فروشی ها توسط چهار یا پنج عضو یک باند سرقت که بلافاصله دستگیری متهمان در دستور کار پلیس پایتخت قرار گرفت.

وی افزد: براین اساس، مأموران پلیس آگاهی تهران پس از 24 ساعت از وقوع آخرین جرم، متهمان را شناسایی کرده و طی 72 ساعت آنها را در عملیاتی به دام انداختند.

به گفته سردار ساجدی نیا ، در این عملیات سه تن از سارقان در تهران و دو نفر دیگر در قرچک ورامین دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به این موضوع که همه سارقان دارای سوابق کیفری هستند، گفت: این متهمان در شهر تهران و اطراف آن اقدام به سرقت های مسلحانه و زورگیری با سلاح گرم و سرد می کردند.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، وی تاکید کرد: با توجه به سرقت های مسلحانه این افراد ، امیدواریم قوه قضائیه با برخورد قاطع با آنان ، درس عبرتی به سایر متهمان و سارقان بدهد.

سردار ساجدی نیا ادامه داد :گرچه ارزش ریالی این سرقت ها کم است اما از آنجا که سرقت ها به صورت مسلحانه بوده انتظار داریم برخورد قاطعانه ای با آنها شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ضمن اشاره به کاهش 14 درصدی سرقت در شهر تهران نسبت به سال گذشته افزود: این روند تا پایان سال به شکل مطلوب تری خواهد بود و با توجه به اینکه میزان گشت های انتظامی در پایتخت تا پایان سال افزایش خواهد داشت امیدواریم شهروندان برای پایان سال و ایام خرید با مشکل خاصی رو به رو نبوده و احساس امنیت بیشتری داشته باشند.

 

کد N1585382

وبگردی