آفتاب

حضور پر حاشیه بنیامین بهادری در شبکه سوم سیما

حضور پر حاشیه بنیامین بهادری در شبکه سوم سیما

بنیامین بهادری خواننده پاپ که به شبکه سوم سیما آمد از عباس کیارستمی گفت ولی نخواند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،بنیامین بهادری که  همزمان با شب یلدا بامداد چهارشنبه یک دی ماه در برنامه حرف تو برف شبکه سوم سیما با اجرای فرزاد حسنی حضور پیدا کرده بود خاطره جالبی را از عباس کیارستمی بیان کرد.

بنیامین بهادری در هنگام باز کردن دیوان حافظ با اشاره به اینکه یکی از بهترین نسخه های حافظ کتاب حافظ به روایت عباس کیارستمی است گفت: سال ۱۳۹۰ در کیش کنسرتی برگزار کردیم و با واسطه یکی از دوستان از عباس کیارستمی دعوت کردیم تا در کنسرت حضور پیدا کند.

وی ادامه داد: عباس کیارستمی محبت کرد و به کنسرت ما آمد و عکس هم گرفتیم ولی هیچ وقت پخش نکردیم بعد‌ها به یکی از دوستان ما گفت که من از بنیامین خوشم آمد به دلیل اینکه عکسی که از من گرفت را هرگز پخش نکرد و هر فرددیگری  بود آن عکس را فوری پخش می‌کرد.

بنیامین بهادری افزود: امروز جای عباس کیارستمی بسیار خالی است هر چند دوست ندارم بگویم که او امروز حضور ندارد.

بنیامین بهادری بازیگر فیلم سلام بمبئئ افزود: اولین فیلمی که بازی کردم  هم اکنون در حال اکران است و به من گفتند که اسم فیلم را نیاورم و من هم  اسم فیلم را در این برنامه نمی‌آورم ولی بسیار خوشحالم که مردم از فیلم استقبال کردند.

در حالی که بسیاری از مخاطبان منتظر بودند تا بنیامین بهادری قطعاتی را اجرا کند اما وی هیچ قطعه‌ای را اجرا نکرد.

بر اساس پیگیریهای خبرنگار ایلنا به دلیل مخالفت جدی مدیران صدا و سیما و شبکه سوم سیما بنیامین بهادری هیچ قطعه‌ای را اجرا نکرد.

 

کد N1582566

وبگردی