آفتاب

ترافیک روزهای اخیر ارتباطی به تغییر رییس پلیس راهور ندارد

ترافیک روزهای اخیر ارتباطی به تغییر رییس پلیس راهور ندارد

ایلنا: رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ترافیک روزهای اخیر را بی‌ارتباط با تغییر رییس پلیس راهور عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار مهماندار در حاشیه جلسه علنی امروز شورای شهر توسعه حمل و نقل عمومی را از راهکارهای کاهش ترافیک خواند و گفت:‌ طی این سالها نسبت به توسعه خطوط مترو کم‌‌لطفی شده است.

وی همچنین نوبت‌بندی در سطح شهر تهران را از دیگر راهکارهای کاهش ترافیک خواند و افزود: با این روش مردم تکلیف خود را می‌دانند و آگاه هستند؛ در چه زمان از چه معابری می توانند استفاده کنند مهماندار این موضوع را که علت ترافیک شدید دو هفته اخیر جابه‌جایی رییس پلیس راهور است را رد کرد.

رییس پلیس راهور تهران تصریح کرد: از زمانی که مسئولیت پلیس راهور را به عهده گرفتم؛ هیچ قراردادی با نمایشگاه بین المللی نبسته ام و پولی را دریافت نکرده و نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه نسبت به این موضوع بررسی های لازم را انجام خواهم داد اظهار کرد: من چنین قراردادی را رد می کنم و معتقدم با طرح چنین مسایلی به شأن پلیس و حوزه کاری وی ضربه می زنید.

سردار مهماندار درباره رانت‌خواری ها و وجود امتیاز برای برخی از مسئولان در زمینه استفاده از خطوط ویژه و... گفت: من تا به امروز چنین مجوزی را صادر نکرده ام و این موضوع ضابطه و دستورالعمل دارد.

وی با بیان اینکه برخی از مسئولان کشور می توانند از امتیازات ویژه ای در زمینه تردد استفاده کنند گفت: اما حد و حدود این امتیاز را قانون مشخص کرده است و اگر مقررات در این زمینه رعایت نشود با آن برخورد می کنیم.

 

کد N1582152

وبگردی