آفتاب
در دانشگاه صنعتی امیرکبیر؛

پنجمین همایش بین المللی پوشش های حمل و نقل آغاز به کار کرد

پنجمین همایش بین المللی پوشش های حمل و نقل آغاز به کار کرد

پنجمین همایش بین المللی پوشش های حمل و نقل، ترافیک و ایمنی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، علی اصغر صباغ الوانی، دبیر پنجمین همایش بین المللی پوشش های حمل و نقل، ترافیک و ایمنی در مراسم افتتاحیه، هدف از برگزاری این رویداد علمی تخصصی را تبادل تجربه با کشورهای موفق در زمینه پوشش های حمل و نقل و همچنین پدید آوردن حلقه ارتباط میان صنعت، دانشگاه و دولت برشمرد.

وی افزود: در این همایش، متخصصان داخلی و خارجی به بحث و تبادل نظر و ارائه آخرین دستاوردها در زمینه پوشش های مورد استفاده در صنایع خودرویی، هوایی، دریایی و ریلی، خط کشی ترافیکی، علائم جاده ای، پوشش های حفاظتی و مقاوم در برابر خوردگی، رنگ های ضد حریق و مقاوم در برابر آتش، پوشش های هوشمند، مهندسی سطح ، پوشش های دوستدار محیط زیست، مواد اولیه و تجهیزات مورد استفاده در صنایع رنگ و پوشش دهی سطوح خواهند پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۱۰۰ مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده است که هیات داوران، ۲۵ مقاله را برای ارائه به صورت سخنرانی و حدود ۵۰ مقاله را برای ارائه در قالب پوستر انتخاب و معرفی کردند.

دبیر انجمن رنگ ایران به حضور سخنرانانی از کشورهای کانادا، آلمان، کره جنوبی، چین، انگلیس، هلند و آمریکا در این همایش اشاره کرد.

این همایش با همکاری مجلس شورای اسلامی، سازمان گسترش و نوسازی، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای معاونت ترافیک شهرداری، اتاق بازرگانی و معاونت امور مناطق سازمان حمل و نقل ترافیک برگزار می شود.

کد N1580865

وبگردی