آفتاب
در قالب پویانمایی روایت می‌شود

ماجرای جادوگری که مردم را وادار می‌کرد با زانو راه بروند

ماجرای جادوگری که مردم را وادار می‌کرد با زانو راه بروند

نگارش فیلمنامه «شهری که مردم آن با زانو راه می رفتند» توسط فاطمه موسی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد صادق رحمانی پور مدیر خانه فیلمنامه کودک و نوجوان سازمان اوج گفت: نگارش فیلمنامه اقتباسی «شهری که مردم آن با زانو راه می رفتند» با اقتباس از داستانی به همین نام از محمدرضا سرشار به اتمام رسید.

وی گفت: داستان این فیلمنامه مربوط به شهری است که توسط یک جادوگر اداره می شود. جادوگر مردم را مجبور می کند روی زانوهای خود راه بروند و مردم این شهر یا همان بردگان جادوگر گرفتار اشرافی گری، مدگرایی و روزمرگی اقتصادی هستند تا هنگامی که یک جهانگرد به شهر وارد می شود و سلسله اتفاقاتی را رقم می زند که داستان فیلمنامه را شکل می دهند.

رحمانی پور افزود: در نقشه موضوعی که خانه فیلمنامه کودک و نوجوان براساس آن نگارش متن‌ها را در دستور کار خود قرار می دهد، ارتباط انسان با جامعه و حکومت ها جایگاه ویژه ای دارد و تبیین اندیشه تقابل با حاکمیتی که به جای ترسیم مسیر رشد و تعالی مردم به مشغول سازی تفکرات به محتواهای نازل همچون اشراف گرایی و مُدگرایی می پردازد از اهم موضوعات مورد توجه در خانه فیلمنامه کودک و نوجوان است.

وی در پایان گفت: داستان «شهری که مردم آن با زانو راه می رفتند» به سفارش مرکز اوج کودک و نوجوان وارد دستور کار خانه فیلمنامه شد که پس از بررسی و کارشناسی های لازم فیلمنامه آن  توسط فاطمه موسی نوشته شده است و به زودی تولید این اثر در قالب پویانمایی آغاز می شود.

کد N1579837

وبگردی