آفتاب
از اول دی ماه صورت می‌گیرد؛

تعیین‌تکلیف بخش دیگری از سپرده‌گذاران تعاونی میزان از اول دی ماه

تعیین‌تکلیف بخش دیگری از سپرده‌گذاران تعاونی میزان از اول دی ماه

بانک صادرات ایران با انتشار اطلاعیه ای از آغاز تعیین تکیلف سپرده گذاران تعاونی منحله «میزان» تا مبلغ ٧٠٠ میلیون ریال را از اول دی ماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بانک صادرات ایران،  در اطلاعیه این بانک خطاب به سپرده‌گذاران تعاونی منحله میزان آمده است: با تلاش بی وقفه و شبانه روزی دست اندرکاران، تاکنون وجوه مربوط به بیشتر سپرده گذاران در بانک صادرات ایران واریز شده است.

براساس تدابیر اتخاذ شده در هیات مدیره بانک صادرات، اگرچه ارزیابی و انتقال دارایی های ثابت و اعتباری تعاونی منحله میزان به طور کامل انجام نشده و با مشکلات و موانع زیادی روبروست، اما برای کمک به سپرده گذاران مقرر است وجه سپرده های تا مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال پرداخت شود که این فرایند از روز چهارشنبه (اول دی) اجرا می شود.

سپرده گذاران براساس آخرین شماره کد ملی خود می توانند براساس جدول زمانبندی با در دست داشتن اسناد و مدارکی که سپرده گذار بودن آنها در تعاونی متحله میزان را تایید می کند و مورد تائید هیات تصفیه تعاونی میزان نیز هست، به شعب این بانک مراجعه و وجه سپرده خود را دریافت کنند یا به عنوان سپرده گذار در بانک صادرات ایران باقی بمانند.

در این اطلاعیه ابراز امیدواری شده است که در چارچوب تفاهمنامه میان این بانک، بانک مرکزی و هیات تصفیه تعاونی منحله میزان، فرآیند ارزیابی و انتقال دارایی های تعاونی یادشده به بانک صادرات ایران سرعت و شتاب بیشتری بگیرد تا امکان تعیین تکلیف سایر سپرده ها نیز فراهم شود.

در این اطلاعیه اعلام شده برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی www.bsi.ir مراجعه شود.

کد N1579090

وبگردی