آفتاب
رئیس دانشگاه فردوسی خبرداد:

تشکیل شبکه دانشگاهی خراسان رضوی برای همگرایی مراکز آموزشی

تشکیل شبکه دانشگاهی خراسان رضوی برای همگرایی مراکز آموزشی

رئیس دانشگاه فردوسی گفت: شبکه دانشگاهی استان خراسان رضوی به صورت مستمر تشکیل جلسه می دهد و استاندار و معاونان استانداری در این جلسان حضور دارند.

محمد کافی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: شبکه دانشگاهی استان خراسان رضوی متشکل از تمامی مراکز آموزشی این استان است که به صورت ماهیانه تشکیل جلسه می دهد و در این جلسات استاندار و معاونان استانداری در این جلسه حضور دارند.

وی افزود: با راه اندازی این شبکه استانداری از توانمندی علمی و آموزشی اساتید تمامی دانشگاه ها و مراکز آموزشی استان خراسان رضوی استفاده می کند.

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد خاطرنشان کرد: با راه اندازی این شبکه دانشگاه ها دنبال فعالیت های همگرا هستند و دیگر موضوع رقابت های ناصحیح میان این مراکز وجود ندارد.

کافی تاکید کرد: در این شبکه دانشگاه های برخوردار و بزرگ تر تلاش می کنند به دانشگاه ها و مراکز آموزشی کوچک تر کمک کنند.

وی با اشاره به تشکیل دبیرخانه شبکه دانشگاهی استان خراسان رضوی گفت: راه اندازی این شبکه تجربه بسیار موفقی بوده است چراکه زمینه فعالیت و همگرایی دانشگاه ها و مراکز آموزشی در حوزه های فرهنگی، دانشجویی، علمی و پژوهشی فراهم شده است.

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد اظهار داشت: در راستای تشکیل این شبکه برای رفع مشکلات استان تیمی در قالب نماینده استانداری برای بررسی مسائل اداری، نماینده بانک برای رفع مشکلات مالی و یک استاد دانشگاه برای رفع مسائل فنی و علمی به مراکز صنعتی و تجاری فرستاده می شوند.

کد N1579059

وبگردی