آفتاب
امام جمعه شهرستان ورامین:

لزوم حفظ وحدت و انسجام در میان مسئولان/مردم قدر امنیت را بدانند

لزوم حفظ وحدت و انسجام در میان مسئولان/مردم قدر امنیت را بدانند

ورامین-امام جمعه شهرستان ورامین با اشاره به ضرورت حفظ وحدت و انسجام در میان مسئولان گفت: باید مردم و مسئولان قدر امنیت را در کشور بدانند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید مرتضی محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ورامین با گرامیداشت سالروز میلاد باسعادت نبی مکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) اظهار داشت: پیامبر اسلام(ص) بیش از ۲۳ سال در مکه و مدینه انواع سختی ها و دشمنی ها را تحمل کردند تا اسلام ناب محمدی به نتیجه برسد.

امام جمعه ورامین افزود: امروز دین مبین اسلام و معجزه پیامبر(ص) یعنی قرآن کریم در میان ما به امانت است و همه ما وظیفه داریم تا از این امانت های الهی محافظت کنیم.

وی با گرامیداشت هفته وحدت ادامه داد: امروز دشمن برای ضربه زدن به وحدت و انسجام امت اسلامی برنامه ریزی کرده است و دوست ندارد تا ملت های مسلمان با هم متحد باشند.

محمودی با اشاره به این نکته که دشمن برای رسیدن به اهداف خود از همه وسایل و ابزارها استفاده می کند، اضافه کرد: بیش از ۵۷ کشور اسلامی در جهان وجود دارد که اگر با هم متحد و یکپارچه باشند، هیچ قدرتی نمی تواند بر آنان پیروز شود.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین عنوان کرد: گروه های تروریستی و تکفیری نظیر داعش و وهابیت نیز با هدف ضربه زدن به اتحاد مسلمانان و ایجاد تفرقه در میان امت های اسلامی راه اندازی شده است.

امام جمعه شهرستان ورامین گفت: امروز رسالت همه سردمداران و ملت های مسلمان، حفظ وحدت و انسجام اسلامی است و باید در این زمینه قدم های لازم و اساسی برداشته شود.

وی با تأکید بر این نکته که امروز در ایران اسلامی نیز نیازمند وحدت و انسجام هستیم، افزود: امروز دشمن در ایران اسلامی نیز به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه است و در این میان باید مسئولان پرچمدار حفظ وحدت باشند.

محمودی گفت: مسئولان نباید دعواها و اختلافات خود را به سطح جامعه بکشانند و باید در همه ارکان نظام اسلامی، وحدت حفظ شود.

امام جمعه شهرستان ورامین، امنیت را نعمتی بزرگ برای ایران اسلامی دانست وافزود: باید مردم و مسئولان قدر و منزلت امنیت در کشور را بدانند و از آن پاسداری کنند.

کد N1578682

وبگردی