آفتاب

دومین ایده بازار و فن‌بازار آب‌ و فاضلاب آغاز به کار کرد

دومین ایده بازار و فن‌بازار آب‌ و فاضلاب آغاز به کار کرد

تهران- ایرنا- اجرای دومین رویداد ایده بازار و فن‌بازار آب ‌و ‌فاضلاب همزمان با هفدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری کشور در محل دائمی نمایشگاه های بین ‌المللی تهران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار علمی ایرنا، دفتر‌ ایده بازار دانشگاه صنعتی امیرکبیر روز چهارشنبه همزمان با افتتاحیه هفدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن‌بازار کشور با استقرار در غرفه 19 سالن 7 این نمایشگاه، ضمن معرفی دومین رویداد ایده بازار و فن‌بازار آب ‌و ‌فاضلاب، ثبت نام متقاضیان و جمع آوری ایده‌های مربوطه را آغاز کرد.
این رویداد ملی در دو بخش ایده بازار برای ارائه ایده‌های جدید و فن بازار برای ارائه طرح‌ها و محصولات جدید ساخته شده، برگزار می ‌شود و علاوه بر تکنولوژی و تجهیزات آب ‌و ‌فاضلاب، در زمینه مدیریت بحران در آب‌ و‌ فاضلاب نیز پذیرای ایده های نوآورانه خواهد بود.
علاقمندان برای شرکت در دومین ایده بازار و فن بازار آب‌ و ‌فاضلاب و کسب اطلاعات بیشتر به سایت رویداد به نشانی www.abfa.ideasbazaar.ir مراجعه کنند و تا آخر دی ماه برای ثبت نام و ارائه ایده های خود فرصت خواهند داشت.
نخستین ایده بازار و فن بازار آب ‌و ‌فاضلاب، سال گذشته برگزار شد و پس از رقابت ایده‌های برتر، صاحبان هفت ایده نهاییِ منتخب، موفق شدند برای تبدیل ایده خود به محصول با شرکت آب و فاضلاب استان تهران قرارداد منعقد کنند.
مراسم نهایی دومین ایده بازار و فن ‌بازار آب ‌و‌ فاضلاب و ارائه ایده ‌ها و محصولات برتر، سوم و چهارم اسفند ماه امسال به میزبانی شرکت آب ‌و ‌فاضلاب استان تهران برگزار می ‌شود.
هفدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری کشور از 24 آذرماه با حضور وزیرعلوم آغاز به کار کرد و تا 28 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه ‌های بین‌ المللی تهران برپا خواهد بود.
علمی**1055**
خبرنگار : زینب کارگر **انتشار: زهره محتشمی پور
برای اطلاع از اخبار متنوع علمی و فناوری، با کانال علمی ایرنا در تلگرام همراه شوید:
irnaelm@
https://telegram.me
کد N1577834

وبگردی