آفتاب

تداوم صدرنشینی فرش محتشم کاشان در لیگ دسته اول والیبال با شکست نیروگاه برق دامغان

تداوم صدرنشینی فرش محتشم کاشان در لیگ دسته اول والیبال با شکست نیروگاه برق دامغان

کاشان - ایرنا - دیدار تیم های فرش محتشم کاشان و نیروگاه برق دامغان در لیگ دسته یک والیبال کشور با پیروزی فرش محتشم کاشان به پایان رسید تا صدرنشینی نماینده کاشان در صدر جدول رده بندی گروه دوم این لیگ تداوم یابد.

به گزارش ایرنا، در این دیدار که عصر روز چهارشنبه از چارچوب هفته هفتم در سالن ورزشی کتابچی کاشان برگزار شد، تیم فرش محتشم کاشان با نتیجه ٣ بر ٢ بر نیروگاه برق دامغان غلبه کرد.
تیم فرش محتشم کاشان ست های اول ، دوم و پنجم این دیدار را به ترتیب با نتیجه های ٣٦ بر ٢٤، ٢٥ بر ٢٢و ١٥ بر ١٣ به سود خود پایان برد و تیم نیروگاه برق دامغان نیز ست های سوم و چهارم را به ترتیب با نتایج ٢٥بر ٢٢ و ٢٥ بر ١٦ با برد خود پایان داد.
این دیدار به قضاوت محمدرضا کاویانی به عنوان سرداور و جواد مرآتی به عنوان داور دوم برگزار شد.
فرش محتشم کاشان با پیروزی در این دیدار در پایان هفته هفتم با شش برد، یک باخت و کسب 17 امتیاز در صدر جدول گروه دوم لیگ دسته اول والیبال قرار گرفت.
بیست و پنجمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک مردان کشور جام «شهدای منا» از چهارشنبه 12 آبان ماه آغاز شد.
این رقابت ها در دو مرحله مقدماتی و پلی آف پیگیری خواهد شد که مرحله مقدماتی در دو گروه به صورت دوره ای، شامل دور رفت و برگشت برگزار می شود.
پس از پایان مرحله مقدماتی چهار تیم برتر هر گروه دور مقدماتی به مرحله پلی آف صعود خواهند کرد و رقابت های مرحله پلی آف لیگ دسته یک مردان سال 95 در سه مرحله یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و نهایی به صورت دو برد از سه مسابقه پیگیری می شود.
قهرمان و نایب قهرمان این رقابت ها سهمیه حضور در لیگ برتر والیبال سال 1396 را به دست خواهند آورد.
7408/7472/1772 * خبرنگار: حسین منصوری فر **انتشاردهنده: مجید ملازاده
کد N1577809

وبگردی