آفتاب
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

فضای تنفس گروه های تکفیری و حامیان آنها در خاورمیانه تنگ شده است

فضای تنفس گروه های تکفیری و حامیان آنها در خاورمیانه تنگ شده است

اراک- جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هم اکنون فضای تنفس گروه های تکفیری در خاورمیانه تنگ شده و با ادامه این روند، سوریه و عراق از شر تکفیری ها و متحدانشان رها خواهند شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین سلامی در حاشیه حضور در کنگره شهدای کارگری استان مرکزی در جمع خبرنگاران در اراک اظهار داشت: امروز شاهد آن هستیم که شرایط به نفع جبهه مقاومت و نظام سوریه تغییر یافته و آزادسازی حلب شکست بزرگی برای مستکبرین بود.

وی افزود: با آزادسازی حلب، در حقیقت جبهه مقاومت در سوریه به پیروزی رسید و برنامه های آمریکا و اروپا در رابطه با این کشور شکست خورد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: امیدواریم به دنبال پیروزی حلب، در موصل نیز شاهد پیروزی بر تکفیری ها باشیم و در نهایت ملت های مسلمان از شر سیاست های مخرب و ویران کننده ای که مستکبرین نظام های غربی برای آنها تدارک دیده اند، خلاص شوند.

سردار سلامی همچنین در رابطه با سخنان اخیر نخست وزیر انگلیس علیه نظام جمهوری اسلامی تصریح کرد: انگلستان در طول تاریخ همواره به دخالت در امور کشورهای اسلامی پرداخته و خسارت های زیادی را به ملت های مسلمان وارد کرده است.

وی ادامه داد: بسیاری از مسائل و مشکلات و منازعاتی که در قرن اخیر در کشورهای مسلمان رخ داده زیر سر انگلستان است و رژیم جعلی صهیونیستی نیز با حمایت این کشور پا گرفت.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان ساخت: نخست وزیر یک کشور باید درک واقع بینانه از مسائل داشته باشد و نباید بر مبنای تفکرات مالیخولیایی سخن براند اما ظاهرا نخست وزیر انگلستان از واقعیت های دنیا و جهان اسلام مطلع نیست.

سردار سلامی اضافه کرد: حرف های نخست وزیر انگلستان هیچگونه ارزش و اعتباری ندارد، چرا که امروز انگلستان در عرصه سیاست های جهانی حرفی برای گفتن ندارد، یک کشور معلول بوده و صاحب هیچگونه برتری سیاسی نیست.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان ساخت: ما هرگز از اینگونه صحبت ها نمی هراسیم و به عزم و اراده خود تکیه داریم و اینگونه سخنان هیچ تاثیری بر عملکرد و روند رو به رشد ما نخواهد داشت.

کد N1576702

وبگردی